Obserwatorzy.

środa, 23 kwietnia 2014

Żyto dla przyjemności

W tym roku  zaskoczył mnie mój  małżonek. Kiedy pojechał  z karteczką na przedświąteczne zakupy  kupił  zielone żyto w doniczce. Nie  prosiłam o nie,  nawet nie wspominałam o potrzebie zakupu  dekoracyjnej roślinki ,  kupił  bo jak mi powiedział spodobało mu się  żytko Wprawdzie nie bardzo wiedział co kupił   pszenicę czy żyto ale to nie ma znaczenia liczy się fakt, że chciał mi sprawić przyjemność. Żyto ozdobiło więc mój świąteczny stół i nareszcie mogłam do czegoś użyć  osłonki  zrobionej z  drewnianych klamerek do przypinania prania. Osłonkę zrobiłam już dawno i szukałam dla niej odpowiedniego zastosowania.  Gdyby ktoś chciał zrobić sobie coś podobnego to  wyjaśniam, że to zwykłe drewniane klamerki przyczepione do plastikowej nakrętko od słoika obwiązane grubym  sznurkiem. Osłonka jest do zrobienia w 3 minuty a efekt jest super.


9 komentarzy:

  1. Masz rację -efekt jest super!:) kradnę pomysł. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie niezwykle efektowna osłonka a przy okazji "groszowa sprawa" ;)))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super doniczka i piekna dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doniczkę wymyśliłaś superancko! Wszystko razem bardzo dekoracyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł!
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Świetny pomysł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale urosło, piękny zestaw kolorów :0, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.