Obserwatorzy.

sobota, 20 września 2014

Słodycze które nie tuczą.

          Ciasteczka, czekoladki,cukiereczki , babeczki,  kawusie  jednym słowem słodycze. Jedni je lubią i się do tego przyznają inni udają, że  nie lubią i podjadają ukradkiem. Ja należę do  jawnych wielbicieli słodyczy z przyjemnością zapisałam się  więc na  Słodką Wymiankę u  Justyny Z. Zwłaszcza, że chodziło o słodycze które nie tuczą.
        Wymianka była w formie łańcuszka  ja robiłam prezenty dla Beaty B Przygotowałam dla niej białą kosmetyczkę z  babeczką. Babeczka jest   aplikacją  3D  i na czubku szydełkowej śmietanki ma wisienkę . Do  babeczki przydałaby się i   słodka kawusia ze śmietanką  wysłałam jej więc szydełkową filiżankę- igielnik  ozdobioną maleńkim haftem. Całość uzupełniłam   różowymi, cukierkowymi przydasiami i odrobiną prawdziwych słodkości.
      Dla mnie prezenty przygotowała Viola  Dostałam pachnące  ręcznie wykonane mydełko, haftowany magnesik, drewniane serduszko i zawieszkę oraz super użyteczne przydasie i  pyszne słodkości. Violu dziękuję za prezenty, Justyno dziękuję za organizację  wymianki. 
         To  ostatnia wymianka na którą się zapisałam   gdyby ktoś był jednak chętny na wymianę prywatną  to nadal zapraszam do kontaktu.
        A teraz zdjęcia wymiankowych prezentów.

Kosmetyczka z babeczką


 Filiżanka igielnik



A to moje prezenty od Violi



15 komentarzy:

  1. Świetna wymianka, cudne prezenty sobie zrobiłyście, troszkę zazdroszczę, bo lubię takie zabawy :)
    Gdzieś, kiedyś przeczytałam komentarz - nie wiem po co ludzie robią takie wełniane słodycze, a ja już teraz wiem - bo one nie tuczą, a do tego cudne są :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie pyszności :))) Udała się Wam wymianka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny temat do "Wymianki"!
    Ten igielnik w kształcie filiżanki skradł moje serce:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. no nie no, ta kosmetyczka i ten igielnik są po prostu przeurocze :D przepięknie je zrobiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne i słodkie prezenty przygotowałaś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no super,zwłaszcza kosmetyczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta filiżanka jest fantastyczna, kosmetyczka zresztą też. Prezenty do pozazdroszczenia, super. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny igielnik, kosmetyczka też urocza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wymianka, kosmetyczka z babeczką jest ganialna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Suuper wymianka !!! :) Sliczne prezenty dla siebie przygotowalyscie :)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Igielnik jest przeuroczy, aż mi si ę kawy zachciało :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wymianka:) Bardzo Wam się udała:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale słodkawa wymianka, ja bardzo lubię słodycze :) a w szczególności muffinki i bezy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej, ta prześliczna filiżanka skradła mi serce.:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.