Obserwatorzy.

piątek, 29 kwietnia 2016

Wiosenna apaszka

          Kiedy  zaświeciło słoneczko i zrobiło się  cieplutko postanowiłam zrobić sobie przyjemność i wydziergać coś nowego  dla siebie. Obecna pogoda nie  zachęca do wiosennych spacerów ale mam nadzieje, że szybko zimno przeminie. 
          Mam sporo  różnych  "dziergadełek"  więc dla siebie robię bardzo niewiele. Ręcznie, porządnie  wykonane rzeczy  mają  tą niezbyt  teraz docenianą właściwość, że  służą nam bardzo długo. Czasem się znudzą, czasem się opatrzą, czasem wyjdą z mody   ale nadal są  w bardzo dobrym stanie zwłaszcza jak się o nie dba.
          Mam błękitny płaszczyk już niezbyt nowy więc  chciałam  mieć choć nową apaszkę. Chusteczka jest niewielka  wydziergana na  drutach z  cienkiej, pięknej kolorowej wełenki.
 

 Resztkę wełenki odkryłam niedawno  przeglądając zapasy. Było jej mało ot taka resztka nie wiadomo na co. Postanowiłam zrobić  ażurową chusteczkę   z góry zakładając, że  będzie to najprostszy wzór który mogę zakończyć w dowolnym miejscu gdy tylko  skończy mi się nitka.  Mogłam oczywiście  spróbować  połączyć  kilka wełenek ale miałam kaprys na małą chusteczkę  taką co  po zmotaniu ochroni szyję  przed chłodnym   wiatrem a gdy wyjdzie słoneczko, po   luźnym ułożeniu będzie tylko ozdobą.   Po zablokowaniu  chusteczka ma wymiary 100x45 cm . Miła przyjemna robótka na jeden dzień  dziergania  a ile lat ją będę nosić  to się okaże.



20 komentarzy:

  1. piękna jest, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta chusteczka... apaszka! Aniu, ja też Ciebie pozdrawiam :) Dziękuję, że do mnie zaglądasz :) Uściski i do zobaczenia przy jakieś okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu! chusteczka wyszła ci wspaniale i ta wełenka taka delikatna, jednym słowem śliczna - pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusteczka - jak mówisz jest po prostu cudna !!! Też bym chciała taką mieć...ale nie wiem jak to się robi ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna chusta. Kolory bardzo fajnie się ułożyły.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest.piekna.prosta.i.piekna.w.swojej.prostocie.a.kolory.sa.takie.wiosenne.pozdrawiamcieplo.i.zapraszm.do.mnie.na.wiosenne.tuniki.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna kolorystyka, ja tez uwielbiam się otulać chustami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłaś w jeden dzień? Podziwiam i tempo dziergania i jego efekt! Śliczna!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuuudna :)) I Podziwiam Cie ,bo mi by to zajelo wiecej jak jeden dzien :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna :-) Świetna chusteczka - idealna na naszą kapryśną wiosnę :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ażurowe sploty! Twoja apaszka wyszła cudnie i na pewno jest doskonałą ozdobą płaszczyka :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, ażurowa i te śliczne kolory. Brawo. Strasznie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Pod każdym względem - wspaniała !!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej ale przepiękne!! Kolorystycznie mi się podoba i kształt mi się podoba, chusta ideał.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.