Obserwatorzy.

poniedziałek, 5 grudnia 2016

Peppa

         Gdy robiłam dla wnuka maskotkę pokemona Pikachu obiecałam wnusi świnkę Peppę. Wnusia jest malutka dopiero  uczy się mówić  więc właściwie to jej braciszek i tata powiedzieli mi jaką bajeczkę   lubi moja  ślicznotka. 
        Obiecać łatwo  zrobić trudniej zwłaszcza gdy   się nie ma pojęcia  jak wygląda bohaterka bajeczek. Sprawdziłam , obejrzałam i okazało się, że  świnka jest rysunkowa. W związku z tym, że jest to bajeczka dla najmłodszych dzieci   jej postać jest  bardzo uproszczona i tylko w ogólnych zarysach przypomina świnkę. Doszłam do wniosku, że moja świnka powinna wyglądać  tak jak ją widać w bajeczce i zrobiłam świnkę prawie płaską. Chodziło mi o to ,  aby  patrząc na nią  wnuczka widziała to co na ekranie telewizora. 


        

  Świnka wyszła trochę dziwna. Wydziergałam ją na szydełku,  ma 25 cm wysokości, grubość to około 5 cm, ma rączki, buciki, ogonek. Ozdobiłam jej sukienkę koronką i  przyczepiłam kokardę. Mój wnuczek, który już ją widział stwierdził, że jest taka sama jak w bajce a to jest najlepszy ekspert


A tu prawdziwa Peppa

PS.
Świnka odebrana, wnusia  rozpoznała w niej Peppę , aż miło było patrzeć jak "kocha" i przytula maskotkę.

16 komentarzy:

  1. Fantastycznie wyszła Ci ta maskotka! Wnusia na pewno będzie zachwycona:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem dopiero na wstępnym etapie robienia maskotek, ale Twoja wyszła fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale nie dziwna, po prostu wygląda jak wyjęta z bajki. Rewelacyjnie ją wydziergałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szydełkowa świnka Peppa jest świetna !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Peppa jak żywa, pięknie ją odtworzyłaś!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super! Wspaniale Ci wyszła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu! Pięknie Ci wychodzą te maskotki,Wnusia się cieszy to najlepsza nagroda - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Peppa wyszła super! Jak prawdziwa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeurocza jest!;) Podziwiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od razu wiedziałam, że to Peppa, jest świetna, a taka Babcia to skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam napisać że jak żywa, ale bardziej pasuje jak rysunkowa ;) jest super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka jak z bajki Cuuudna :))) Taka Babcia to Skarb w Rodzinie :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, ale kapitalnie wyszła Ci ta Peppa

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.