Obserwatorzy.

wtorek, 4 lipca 2017

Torebka

Nie lubię zmieniać torebek, więc noszę ciągle tą samą. Czasem jednak mam ochotę  wydziergać  jakiś nowy projekt. Tak też  było z tą torebką. Miałam  grube włóczki ale  niezbyt dużo więc połączyłam dwa kolory: błękitny i szary.




Pomiędzy szydełkowe słupki wplotłam paski  niepotrzebnej apaszki w kilku odcieniach szarości. Wszyłam bawełnianą podszewkę z kieszonką, znalazłam ozdobny guzik na zapięcie  i torebka gotowa.



 Z pozostałych mi resztek wydziergałam jeszcze małą kosmetyczkę  i tak powstał komplet.


         W przeciwieństwie do tak modnych torebek dzierganych z włóczki  Spaghetti  moja jest lekka  co dla mnie jest ważne  bo i tak mam w torebce mnóstwo rzeczy do dźwigania.  Swoją drogą nie bardzo rozumiem fascynację  włoczkami  dzianinowymi, wyroby z nich dziergane są grube, bardzo  ciężkie a i specjalnych wzorów nie da się nimi zrobić.  Ich zaletą jest głównie to, że robi się z nich szybko. Wystarczy kilka rzędów i koszyczek gotowy.


        Dziergałam torebkę  z myślą o sobie. Kiedy skończyłam to doszłam do wniosku , że jednak  preferuję torebki z mnóstwem kieszonek  więc zostanę przy tych co mam. Noszę w torebce mnóstwo dziwnych rzeczy ale nie lubię ich panicznie szukać kiedy są potrzebne. Gdy każda  rzecz ma swoją malutką kieszonkę jest dużo łatwiej. Nie wyrzucam wszystkiego z torebki gdy dzwoni telefon,  potrzebuję kluczy,  bilet, miarkę lub małe szkło powiększające aby coś zobaczyć na metce. Chyba muszę sobie uszyć organizator  aby móc szybko i bez problemu zmieniać torebki.
Torebkę wydziergałam, szkoda  byłoby  ją pruć. Miałam   zamiar wrzucić  ją  do zakładki  z rzeczami do wymiany   bo pomyślałam, że może któraś z Was ją sobie upatrzy  ale w miedzy czasie znalazła się miła osoba której torebka się spodobała. Po torebce pozostały mi więc tylko wspomnienia i kilka zdjęć. 




12 komentarzy:

  1. Bardzo ładna i praktyczna torebka i już jej nie ma....

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna torebka, fajny dobór kolorków. Elegancki komplecik razem z kosmetyczką. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny komplet: torebka i portfelik ! Taki dopieszczony, bo przepleciony tasiemką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu! Prześliczny Komplecik Zrobiłaś, ładnie się prezentują - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne połączenie kolorów,piękny komplecik :) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo solidnie wygląda, jakby naprawdę dużo mogła znieść. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ty to pomysłowa Jesteś :) Super torebunia :) Świetny komplet powstał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dziwię się, mi też się podoba. Bardzo elegancka, szykowana i oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny komplet i piękne kolory :DDD.
    Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :))).

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny komplet: torebka i portfelik ! Taki dopieszczony, bo przepleciony tasiemką.
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.