Obserwatorzy.

czwartek, 31 sierpnia 2017

Pierścionek użyteczny

Szpilki igły zostawiam gdzie popadnie, paskudne przyzwyczajenie z którym  walczę od lat. Mam kilka igielników aby któryś zawsze był pod ręką, zrobiłam sobie nawet  igielnik pierścionek.  Jako rasowy zbieracz chomikuję mnóstwo  najdziwniejszych rzeczy. W zakamarkach znalazł się więc stary świecący pierścionek  z   jakiegoś jarmarku .



 Pierścionek z plastikowym ogromnym oczkiem  ze świecącą kiedyś diodą ( pozostałości oczka  leżą obok kamienia).  Po wyjęciu "oczka"  dał się przerobić na podręczny igielnik. Odrobina  dzianiny i wypełniacza, trochę kleju i mam nowy "użyteczny" pierścionek. Można wpiąć igiełkę, szpilkę nie wypuszczając robótki z dłoni. Plastikowy  spód pierścionka chroni palec przed ukłuciem .


 Całkiem fajna rzecz polecam  dla tych co wpinają igły w  kanapy, poduszki, bluzki inne równie atrakcyjne  miejsca. Jest tylko mały problem trzeba pamiętać o założeniu igielnika  zanim   znów zupełnie przypadkowo wepniemy igłę gdzie popadnie.

7 komentarzy:

  1. Fajny pomysł, gdzieś widziałam, takie większe w formie bransoletki na nadgarstku.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. :)) Suuper pomysl :)) Pozdrawiam Cie cieplutko Aniu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu! Wspaniały pomysł i Cudowny Szpileczkowy pierścionek - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł. A mi spodobała się ta serwetka w tle !!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.