Obserwatorzy.

poniedziałek, 25 września 2017

Bajkowy ślub.

Współczesne dziewczyny mało interesują się rękodziełem z wyjątkiem tych co wychodzą za mąż.
Koronki, błyskotki, wstążeczki są wtedy mile widziane. Jak ma być bajkowe życie to i początek powinien być bajkowy.
Koronkowa poduszeczka na obrączki z inicjałami to jedna z moich ostatnich prac.



Początkowa wersja była  z przezroczysto-srebrnymi  kamyczkami i czerwonym serduszkiem.


Panna Młoda uznała jednak, że inicjały są zbyt mało widoczne.


 Łatwo powiedzieć trudniej zrobić bo  gdzie szybko znaleźć czerwone literki z mikroskopijnych  kamyczków?  Czerwone się nie znalazły ale myślę, że te lekko różowe też są ładne zwłaszcza, że podmieniłam również serduszko.

12 komentarzy:

  1. Pieknie wyszlo :))) Baardzo mi sie podoba :)) Pozdrawiam Cie cieplutko Aniu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję bez bicia, że wszelkie robótki ręczne typu szycie, robienie na drutach doprowadzają mnie do szewskiej pasji, więc ich nie wykonuję i podziwiam takie osoby, do tego młode, że mają takie zacięcie i wykonują takie wdzięczne cacuszka:-))

      Usuń
  2. Dla mnie bomba:)))piękne wykonanie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, nie masz racji, że wspolczesne dziewczyny nie interesują się rękodziełem! Przecież znamy osobiście takie! Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu! Bardzo Piękna podusia - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombowa, literki faktycznie mało widoczne, ale co tam, całość jest tak śliczna, że taki mały szczegół nie zaburza idealności :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.