Obserwatorzy.

wtorek, 10 października 2017

Duża torba

Duża torba   wydziergana szydełkiem z kilku różnych włóczek.  Przeplotłam  w niej paski materiałowe  które mi zostały z poprzedniej torebki którą możecie zobaczyć tu   Torebka
Spodobał mi się fason  więc to kolejna wariacja na ten sam temat.

 

Tym razem torba jest duża 40x30 cm  swobodnie mieści gruby  zeszyt formatu A4 lub całkiem sporo zakupów.




W środek wszyłam  grubą bawełniana podszewkę z kieszonką. Dzięki temu  wykorzystałam  trochę  posiadanych zapasów szmatkowych bo jakoś szyć to mi się nie bardzo chce a materiałów    mam cała szafę. Ale dzięki zapasom zawsze znajdę potrzebny , dopasowany kolorystycznie, odpowiedniej grubości i wielkości "darmowy" kawałek  materiału który akurat teraz  natychmiast jest mi  niezbędnie potrzebny.
Torba skończona i...... odłożona .  Wrzucam ją do zakładki Wymień się ze mną.  może ktoś  ją zechce.



 

9 komentarzy:

  1. Wspaniała torba! Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna Torba Aniu :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torba i fajnie wykończona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu! Bardzo Piękna i pożyteczna torba - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna torba! Podoba mi się przepleciony sznurek - wygląda bardzo efektownie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna! Zapraszam do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna torba, lubię ten kolor, ale ostatnio coś mam ochotę na kolorki słoneczne.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.