Obserwatorzy.

poniedziałek, 22 stycznia 2018

Studniówka-kiedy to było?

      Studniówkę miałam  wieki temu ale z przyjemnością co rok wracam do niej pamięcią dziergając  czerwone, koronkowe podwiązki. Nieodłączny atrybut, talizman mający zagwarantować szczęście na maturze. Jeszcze trzeba się trochę pouczyć aby wspomóc to szczęście ale przecież wiara czyni cuda więc czerwona podwiązka na studniówce jak nie pomoże to z pewnością nie zaszkodzi.
      

 
W tym roku pokusiłam się o nowe wzory  bo dzierganie ciągle tego samego nie jest rozwijające, wydziergałam ich już  z 10 sztuk  więc chyba jednak  rękodzieło  nie zanika  choć jest intensywnie wypierane  przez  tanią, syntetyczną masówkę.



PS.
Weronika Mieczkowska   jeśli chcesz się ze mną wymienić  napisz do mnie. Innych też zapraszam do kontaktu.






13 komentarzy:

  1. Piękne podwiązki. szkoda, ze studniówka tylko raz w życiu, a matura faktycznie, wieki temu :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. wow czerwono soczyście i pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu! Prześliczne Podwiązki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne <3 i gdybym miała taką podwiązkę na swojej studniówce, to na pewno bym ją miała zachowaną w pamiątkowym pudełku, a tak? Nie wiem, gdzie się schowała :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo,ja takiej pięknej nie miałam,teraz wiedziałabym do kogo się zwrócić o zrobienie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna podwiązka, przywołuje wspomnienia ...😀

    OdpowiedzUsuń
  7. O wow, dlaczego ja bloga nie założyłam 12 lat temu, takie cudo może bym dostała w wymiance na studiówkę, ach, ale boskie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.