Obserwatorzy.

poniedziałek, 19 lutego 2018

Dzień Kota- wymianka.

Wymianka z okazji Dnia Kota. Zapisałam się na kocią wymiankę  choć kota nie posiadam, no prawie nie posiadam bo kota Franka mają moje wnuki. Temat  fajny więc  i przygotowanie własnoręcznie zrobionych podarków to prawdziwa przyjemność. Wymiankę zorganizowała  Kgosia , bardzo Ci dziękuję.
Ja przygotowałam prezenty dla Eda-1 z bloga Szafirowy zakątek   Wydziergałam  małą torebeczkę z wizerunkiem kociaka zapinaną na ogon  kota. Dodatkowo zrobiłam kocie podkładki pod kubki oraz  małego kotka -maskotkę w zimowym szaliku.



Jeszcze była karteczka z kotem, przydasie i coś na ząb dla kota.


Dla mnie prezenty przygotowała   Bożena z bloga Mojecudawianki. Dostałam   obrazek z  uroczymi kotkami, pudełeczko, zabawki dla kota, karteczkę  oraz przydasie. Pudełeczko  przygarnęła moja wnusia, obrazek wnuczek, zabawki  są dla kota-Franka a przydasie dla mnie. Wszyscy zadowoleni , bardzo dziękuję za prezenty.





10 komentarzy:

  1. fajna wymianka:))te koty na podkładkach mają oczy ,jakby rzeczywiście patrzyły:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za przepiękny prezent:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koteczki <3 torebeczka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu! Przepiękny prezent przygotowałaś - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne kociaki :) Takiego szydełkowego sama bym chętnie przygarnęła - może jakaś mała wymianka?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fajna kocia wymiana:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajna wymianka! :D Kocia torebeczka - urocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech żyją koty - super! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna wymianka, jak zwykle stanęłaś na wysokości zadania przygotowując super wypasioną i cudownie dobraną wymiankę.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.