Obserwatorzy.

piątek, 16 lutego 2018

Wymianka z zimą w tle.

      W nowym roku postanowiłam  wrócić do zabaw blogowych i zapisałam się na kilka  wymianek.  Kto się już tak bawił to wie, że  polega to na wysyłaniu i odbieraniu prezentów.  Tym razem  kto inny wysyłał prezent mnie a kto inny przyjmował  moje podarki. Wymiankę zorganizowała Katarzyna z  bloga Krzyżykowe szaleństwo   Kasiu bardzo dziękuję za trud organizacyjny jaki włożyłaś w tą wymiankę.
       A teraz pora pokazać podarunki. Miały być to prezenty nawiązujące do zimy oczywiście własnoręcznie wykonane.
        Ja przygotowałam niespodzianki  dla Kseni z bloga Haft krzyżykowy Kseni
        W zimowe  długie wieczory to najlepiej  zaszyć się na kanapie z kubkiem gorącej herbatki lub kawki. Przyda się wtedy  cieplutki, gruby ocieplacz na kubek a pod niego podkładka, żeby mebli nie odparzyć. 


Dodatkowo wydziergałam jeszcze etui  na cokolwiek np. telefon, okulary lub inne drobiazgi oraz breloczek  z gwiazdką.


Karteczka, przydasie, słodycze  to reszta zawartości  paczuszki dla Kseni.


Dla mnie prezenty  przygotowała Asia  z bloga Jeniulkowo   Otrzymałam śliczny obrazek zimowy haftowany krzyżykami, zakładkę  mnóstwo przydasi i słodkości oraz karteczkę . Asiu bardzo dziękuję za wymiankowe prezenty.





 

11 komentarzy:

  1. śliczny obrazek dostałaś:)))fajna wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz pięknie dziękuję za paczuszkę. Zestaw błękitny na kubeczek jest poprostu obłędny dla mnie 😄. A w etui już myszkuje drobiazgi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu! Pięknymi rzeczami się wymieniłyście, A ten błękitny ocieplacz na kubek jest Cudowny - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna wymianka. Śliczny jest obrazek wyszywany krzyżykami. Super. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty poleciały w obie strony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze chciałam mieć taki kubraczek na kubek ! Ten jest bardzo uroczy <3

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty.
    Dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne są takie akcje - w moim przypadku prawdziwe było stwierdzenie "szewc bez butów chodzi", a dzięki zabawie w "podaj dalej" i kilka wygranych Candy mam w domu rękodzielnicze ozdoby na które mi samej brakowało czasu ;) Piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę że upominek się spodobał a ty też fajne upominki przygotowałaś

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie wymianki, mimo że nie raz są stresem dla organizatorek. Bardzo podobają mi się prezenty jakie zrobiłaś, takie zimowe.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.