Obserwatorzy.

poniedziałek, 2 stycznia 2012

Chusta Gail cd.

Już po Świętach czas wrócić do rzeczywistości i zapomnieć o magii świat. W temacie rękodzieła koniec roku miałam pracowity. Chusty tak bardzo spodobały się rodzinie i nie tylko, że zrobiłam ich jeszcze kilka. Oczywiście przebojem okazał się wzór Gail. Tak wygląda chusta w wersji ecri  zrobiona z wełny 100% . Starczyło 15 dkg na duża chustę a blokowała się jak marzenie.
Wzór chusty Gail znajduję się tutaj  Gail.
Gdyby jeszcze ktoś chciał podobną chustę proszę o kontakt.





7 komentarzy:

  1. Super chusta. Patrzałam na wzór, czarna magia jak dla mnie hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, nie wiem jak można zrobić tak piękną chustę:) dla mnie to nieosiągalne! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj przepraszam, ale przespałam parę Twoich postów. Dziś nadrobiłam zaległości i uprzejmie donoszę,że uwiedli mnie Twoi kolędnicy. Takie ślicznotki, że aż buzia się uśmiecha. Bałwanek tez był uroczy, a chusta jest przepiękna i tak jak gooocha pisze, bardzo starannie wykonana. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.