Obserwatorzy.

środa, 11 kwietnia 2018

Wianek

W tym roku   pokusiłam się o  wydzierganie kolejnego  wianuszka do Komunii.  Ten zeszłoroczny  możecie zobaczyć  tu  Wianuszek zmotywowany  Tegoroczny  jest  z jednorodnych  kwiatków i  bez wstążek. Miał być skromny, bez świecidełek, ozdób, dziewczęcy, koronkowy  i subtelny.  Lubię robić takie cudeńka, staram się aby każdy wianek  był inny.  Nie mam  "na stanie"  gotowców. Jeśli ktoś mnie prosi o wydzierganie wianka staram się uwzględnić   gust osoby która go zamawia. Czasem jest to problem bo  ktoś nie potrafi  powiedzieć czego oczekuje. Spotkałam się już i z taką odpowiedzią " ale ja nie wiem co bym chciała mieć".  Staram się wtedy  podpowiedzieć co można  chcieć. Wianki mogą być  skromne tylko z kwiatków, mogą być bogate  z dodatkiem dżetów , atłasowych wstążek, tiulu, szyfonu, perełek itp. Każdy lubi coś innego a ja lubię spełniać życzenia Mam i małych dziewczynek które chcą w tym uroczystym dniu  wyglądać wyjątkowo. Wiem, że nie chodzi o wygląd, wiem, że liczy się w tym dniu coś innego ale kobieta to kobieta. Nawet malutka   lubi mieć piękne rzeczy.








8 komentarzy:

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.