Obserwatorzy.

niedziela, 4 marca 2012

Szczęściara.

 Tytułowa szczęściara to ja. Jakoś czas temu wygrałam Candy u  Musty z blogu Szyć, nie umierać . W piątek dostałam paczuszkę z  prezentami- cukiereczkami. . Patrzcie,  podziwiajcie i cudną kosmetyczkę z drzewkiem i wspaniałe przydasie. Szczególnie spodobały mi się kartoniki do nawijania nici z nadrukami. One się jakoś nazywają ale nie pamiętam jak.
Droga  Musto  bardzo Ci dziękuję za zorganizowanie rozdawajki , no i za wylosowanie właśnie mnie.
Same powiedzcie jak tu się nie zapisywać na Candy ?  Nie dość, że znalazłam wspaniały blog  niezwykle uzdolnionej osoby to jeszcze  zostałam hojnie  obdarowana.



7 komentarzy:

  1. Bardzo cieszę się, że przesyłka dotarła i tak Ci się spodobała :) Miło obdarować kogoś uśmiechem.

    Pozdrawiam serdecznie!

    Ps. Te kartoniki to bobinki - tutaj znajdziesz plik z takimi samymi w wersji kolorowej: http://breevintage-cottage.blogspot.com/p/freebies.html :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności dostałaś, gratuluję :)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczne prezenty dostałaś ,gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tytułem."Szczęściara":)))))))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjmij gratulacje i ode mnie:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne cukieraski zgarnęłaś, przydadzą się
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej :)
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.