Obserwatorzy.

czwartek, 21 czerwca 2012

Wyczytane gazety.

Dziś w ramach recyklingu postanowiłam  przedłużyć życie przeczytanych gazet. W każdym domu zbiera się ich  spora ilość. Ja część wywożę na działkę  w celu rozpalania ogniska, część służy jako zabezpieczenie podłogi i mebli w czasie moich eksperymentów z farbkami  i klejem, część skrzętnie gromadzę bo podoba mi się papierowa wiklina i  czasem skręcam rurki. Postanowiłam znaleźć jeszcze jedno zastosowanie  i tak powstały gazetowe kwiatki, oczywiście popaćkane farbkami wodnymi. Myślę, że to całkiem sympatyczny dodatek do prezentów lub kartek. Mam też poczucie, że choć odrobinę jestem EKO.
Nie podaje źródła inspiracji bo w sieci pełno jest kursów jak  wykonać takie kwiatki i nie wiedziałaby jaki podać. Podpowiem tylko jedno , chyba lepiej robić kwiatki ze starych, niepotrzebnych książek bo papier gazetowy jest w zetknięciu z wodą bardzo delikatny. Ja mam z tym problem bo nie potrafię zniszczyć książki nawet niepotrzebnej. Ot takie zboczenie, dlatego w domu mam pełno książek moich dzieci a co ważniejsze mam swoje książki z dzieciństwa.




7 komentarzy:

  1. Pomysł świetny godny naśladowania :))

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne te kwiatki

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Aniu:) Za trzy tygodnie prześlę do Ciebie książkę "Uszyj w jedno popołudnie". Wpadłam do Ciebie, aby zobaczyć, co robisz i wybadać jaki upominek by Ci się spodobał:) Miło się ogląda rękodzieło osób tworzących z pasją:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.