Obserwatorzy.

poniedziałek, 29 stycznia 2018

Naleweczka z Mikołajem

       Nie jestem amatorką trunków ale w domu zawsze jest   nalewka z zielonych orzechów zalanych spirytusem. Traktuję ją jako lekarstwo w razie problemów żołądkowych. Taką też nalewką domową postanowiłam się podzielić z zaprzyjaźnioną rodziną. Nalewka do był taki mały prezent świąteczny więc buteleczkę  ukryłam w ubranku Mikołaja.


Niby nic takiego ale śmiechu było co niemiara. Nalewka musi być w ciemnym  miejscu więc  butelka jest  z brązowego grubego szkła i dodatkowo  to ubranko z czapeczką. Jak łatwo sprawić komuś radość takim drobiazgiem, liczy się fajny pomysł a nie gruby portfel.


4 komentarze:

  1. no takiego prezentu nie kupisz w sklepie,bardzo pomysłowo to ozdobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu! Prezent ładnie opakowany zawsze bardzo Cieszy, Twój pomysł bardzo piękny - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu rewelacyjny pomysł na prezent :) A pamiętasz opakowania na butelkę w kształcie pudla, które robiło się na szydełku z wykorzystaniem pomponów? :)))
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.