Obserwatorzy.

wtorek, 16 kwietnia 2013

Szyjemy razem.

Niezbyt wiele  pokazuję mojego szycia na blogu ale jednak  szyję. Bardzo się więc ucieszyłam kiedy zostałam zaproszona na  spotkanie amatorek szycia. W przytulnej kawiarence spotkało się aż 17 dziewczyn  które szyją lepiej lub gorzej lub chcą się nauczyć szyć. Atmosfera była cudowna , dziewczyny przesympatyczne no i bardzo prężnie działające. Zaraz po spotkaniu  powstała   grupa na Facebooku – SZCZECIN SZYJE.  Celem grupy jest  zintegrowanie  okolicznych szyjących osób ( nie tylko dziewczyn)  , będzie można wymienić się wykrojami i tkaninami, poprosić o pomoc, poznać inne fanki i fanów  szycia z  okolicy, znaleźć inspiracje szyciowe,  dowiedzieć się co jest modne i wygodne. Zamierzamy też  wspólnie szyć  na jakiś szlachetny cel, Ewelina  z   JakUszyć  znalazła nam miejsce do szycia z maszynami, teraz szukamy tkanin ( chętnie zaopiekujemy się niepotrzebnymi tkaninami )  a narazie uwalniamy własne zapasy.
Dołączcie do nas!

http://www.facebook.com/groups/szczecin.szyje/

Pierwszą wspólna akcja naszej energicznej  grupy do której zapraszamy wszystkich szyjących jest  apel 
"Chcemy więcej męskich wykrojów w BURDA.PL- akcja i petycja polskich blogerów"

Jak możesz pomóc naszej sprawie?
1. Pokaż swoje poparcie i polub nas na Facebooku, a potem opowiedz o akcji swoim znajomym: http://www.facebook.com/Polska.szyje

2. Podpisz naszą petycję online:
https://www.change.org/petitions/burda-style-de-we-want-more-sewing-patterns-for-men-in-burda

3. Wyślij maila z prośbą o więcej męskich wykrojów do redakcji niemieckiej Burdy, która tworzy i zatwierdza wykroje do wszystkich edycji Burdy na świecie: burdastyle@burda.com
Przygotowaliśmy 3 wersje językowe petycji – po polsku, angielsku i niemiecku. W temacie wiadomości wpisz swoje imię i nazwisko (np Ola Kowalska – Petition) aby wiadomość nie trafiła do spamu.

4. Jeśli prowadzisz bloga albo fanpage opublikuj na nim informację o akcji “Chcemy więcej męskich wykrojów w Burda PL”. Teksty petycji i banery akcji znajdziesz na Facebooku oraz na stronie: http://meskiewykroje.blogspot.com/
Akcja będzie trwać do 31 maja 2013.
 A oto twarz akcji  szyjący super facet czyli Bartas De

4 komentarze:

  1. No patrz, a ja ze Szczecina jestem :) Teraz tylko muszę nauczyć się szyć na maszynie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł ! Ja mam blisko. Lecę zobaczyć !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gгeat goods from you, man. I havе unԁerѕtаnd your stuff pгеviоus to
    and you're just too fantastic. I actually like what you have acquired here, certainly like what you're saying
    and the way in which you ѕaу it. You makе іt enjoyable and уοu still take caге оf to κeep it sensіblе.
    ӏ cant wаit to read far more from you. Thіs iѕ аctually а ωonderful website.



    Alѕo visit my wеb blog narzuty

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.