Obserwatorzy.

poniedziałek, 8 lipca 2013

Co łaska.

Przy okazji Candy  przypomniałam sobie o  białym sweterku dla maluszka, który wydziergałam dla wnuczka.Sweterek jest na jednym z pierwszych zdjęć umieszczonych na blogu. Odnalazłam go   w pawlaczu przy okazji wyciągania letnich rzeczy. Znalazł się też biały kocyk.  Ponieważ nie lubię pruć to mam dla Was propozycję. Oddam sweterek i  biały kocyk  w dobre ręce. Co za niego chcę?  Przysłowiowe co łaska  ale w naturze a nie w gotówce. Może to być cokolwiek  co Wam przyjdzie do głowy. Jeśli znajdzie się ktoś chętny to proszę o kontakt na maila.
Sweterek  jest mały 0-3 miesięcy , wykonany na szydełku z włóczki akrylowej ,wnuczek urodził się duży ,  mało go nosił .
Kocyk z włóczki akrylowej wymiary  70x70 cm.
Zapraszam do wymiany.
Sweterek i kocyk już  zarezerwowane. Może znajdę jeszcze coś do oddania , zaglądajcie do mnie.


3 komentarze:

  1. Świetne rzeczy, aż szkoda, że nie mam takiego malucha... :))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne rzeczy, ale dla nas już za malutkie:) oby znalazły nowego właściciela i jeszcze komuś posłużyły:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śuper rzeczy robisz Aniu :) szkoda, ze wszystkie dzieciaki w okolicy mam odchowane i do przedszkola chodzą.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.