Obserwatorzy.

środa, 10 lipca 2013

Cudne pocieszajki.

Czasem szczęście jest tylko połowiczne ale  to co nam przynosi może być cudowne. Tak było i tym razem, zapisałam się  na Candy u Eluni
Nie udało mi się wylosować  pierwszej nagrody ale Elunia.  postanowiła  obdarować  jeszcze dwie osoby i jedną z nich jestem ja. Miałam ogromne szczęście bo otrzymałam wprost cudowną pocieszajkę-niespodziankę: przepięknego aniołka z ptaszkiem wykonanego z pergaminu i koronkową  delikatną , frywolitkową gwiazdkę. Nie mogłam się nadziwić jak  można z pergaminu zrobić takie cudeńko. Nawet poszukałam sobie informacji o tej technice, nie żeby się nauczyć ale, żeby zrozumieć  jak to jest zrobione. Patrzcie i podziwiajcie i koniecznie zajrzyjcie na bloga Eluni., tam jest całe mnóstwo przepięknych  prac.


A tu zbliżenie abyście zobaczyli "koronkową"  robotę .


I jeszcze jedna pocieszajka która do mnie niedawno  dotarła. od  Kateriny.  Tym razem to coś zupełnie innego. Otóż dostałam w ramach nagrody pocieszenia  scrapki . Czasem bawię się w robienie  karteczek, marzy mi się scrapkowy album. Nie bardzo umiem ale pewnie spróbuję coś przygotować , w końcu nie święci garnki lepią  a materiały już mam.

Bardzo dziękuję za przesłane mi nagrody pocieszenia. Czuję się wygrana  i to wcale nie w połowie.

3 komentarze:

  1. Witam :) zapraszam też do mnie po wyróżnienie dla Twojego bloga.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pocieszajki na żywo wyglądają jeszcze lepiej niż na zdjęciach :-) Taka koronkowa robota :-) A ja sobie obiecałam dokształcić się w temacie frywolitek.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.