Obserwatorzy.

wtorek, 27 marca 2012

Bransoletka ze sznurka.

Żeby się nie poddać wiosennemu lenistwu postanowiłam przyłączyć się do  Wyzwania Szuflady pod tutułem Pleciemy oj pleciemy.
Uplotłam więc kolejną bransoletkę tym razem ze sznurka i drewnianych korali. Technika wykonania to makrama. Kiedyś się  bawiłam tą techniką więc pozostało mi tylko sobie przypomnieć węzełki.
Pracę tą chciałabym dedykować  wspaniałej koleżance blogowej z bloga Kącik sznurka i szydełka.
To jej prace przypomniały mi jak fajnym materiałem jest prosty sznurek. Sznurek podebrałam mężowi z działki, trochę się zdziwił na co mi sznurek ale nie protestował.


11 komentarzy:

  1. I wyszła piękna z koralikami. Chciałabym tak zaplatać. Pozdrawiam i życzę miłej zabawy w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna bransoletka Ci wyszła, życzę miłej zabawy i wygranej! pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna, oj chyba zgłoszę się do Ciebie na lekcje :)))
    Miłej nocki

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę śliczna ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna
    szkoda,że nie potrafię robić takich supełków

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna ta bransoletka i zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś co i ja bardzo lubię:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoletkę wpadłam obejrzeć.Ale dopiero teraz nadrabiam zaległości w komentarzach.Bardzo mi się bransoletka spodobała.Bardzo fajne zapięcie.Jest super.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku oczywiście że bardzo serdecznie dziękuję za dedykację.
    Mam cichutką nadzieję,że skoro tak ślicznie zrobiłaś ta bransoletkę, to może będzie zachęta do następnych prac ze sznurkiem:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. bransoletka prezentuje się świetnie, przy tym wyzwaniu widzę ile osób zajmuje się makramą :)co mnie bardzo cieszy bo lubię takie prace :)
    dziękujemy za udział w Szufladowej zabawie
    pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.