Obserwatorzy.

piątek, 6 grudnia 2013

Mikołaj dla każdego

Mikołaj dla każdego dla tych grzecznych i tych grzecznych inaczej. 
Wesołe zawieszki mikołajkowe zrobiłam dla dzieci z przedszkola mojego wnuczka. Zabawę mikołajkową  dzieci mają dopiero za tydzień więc dziś miały  malutką niespodziankę która mam nadzieję ich ucieszyła.Trochę się  naszydełkowałam  ale uśmiech  maluszków jest wart każdego wysiłku.
A jak tam u Was , Mikołaj był  czy przyjdzie dopiero w Święta?
PS.
Właśnie się dowiedziałam, że dzieci jednak nie dostały mikołajków, panie przedszkolanki postanowiły udekorować nimi choinkę mimo mojej wyraźnej prośby o rozdanie ich dzieciom  właśnie dziś.Przekazano mi  tylko  informacje, że jak  bardzo chcę to mogą   rozdać dzieciom zawieszki  kiedyś tam w jakiś inny dzień. Nie chcę i jest mi przykro. No cóż następnym razem zastanowię się czy warto  coś robić   zawsze mogę podarować mikołajki tylko mojemu wnuczkowi ale nie o to mi chodziło.




29 komentarzy:

  1. Dzieciaki na pewno będą to długo pamiętać. A Twoje serduszko jest wielkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, piękny podarek dla przedszkolaków. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow maluszki na pewno byłyby zadowolone. Ja bym poszła do przedszkola i zrobiła awanturę. Jak miałyby być dla dzieci to dla dzieci.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne Mikołaje:) nie ładnie postąpiły pańie mogły poprosic o inne ozdoby.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Mikolajki sloczne i pewnie by sprawily ogromna radosc przedszkolaka i mysle ze jak Pani przekazala je z przeznaczeniem na prezenty dla dzieci Panie tak powinny je potraktowac.

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś zapakowałam dla dziewczynki z mojej rodziny 24 książki z serii "Cała Polska czyta dzieciom", każdą w inny papier, z inną kokardką. Miały być kalendarzem adwentowym, miała dostawać po jednej i odstawiać na półeczkę. A matka dała jej wszystkie od razu i nawet nie kryła się z tym. Kiedy zapytałam czy dotarły stwierdziła, że Mała układa sobie książki w stosiki....(1 grudnia)
    Rozumiem Twoje rozżalenie!!!
    Wystarczyło np. Mikołajki wręczyć dzieciom, opisać każdego na "meteczce", karteczce z dziurką nawleczonej na zawieszkę i niechby sobie dzieci powiesiły je na choince a potem zabrały, ale wiedziałyby, że to ich.
    Bo my robiąc każdą rzecz mamy chyba zbyt dużo czasu na wymyślenie jak byśmy chciały, żeby obdarowany się cieszył..., a osoby od których to zależy traktują naszą pracę jak coś co się im kurde należy.
    Przepraszam za gorycz rozlaną.
    I tak masz dobry uczynek zaliczony!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mikołaje bardzo ładne, ale panie przedszkolanki brzydko postąpiły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, co za.... nieusłuchane panie? Ale Mikołaj to sobie za pewne odnotował :-). Natomiast Twoje Mikołajki śliczne - ale nie wyobrażam sobie tego dłubania. Podziwiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczniutkie Mikołajki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesliczne :):) Tak sobie mysle ,ze kazalabym Pania rozdac je . Wkoncu tego chcialas . A Panie moga o takie Cie poprosic ,albo same maja raczki i moga zrobic dekoracje na choinke !!! Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie ładnie, ja jednak poszłabym i rozdała je dzieciakom bo dla nich miały być, niesmaczna sytuacja, nie,jednak rozdałabym dzieciom,ściągnąć z choinki i już,

    OdpowiedzUsuń
  12. Są śliczne, panie przedszkolanki - nie będę używała brzydkich słów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne, na pewno dzieci się ucieszyły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dołączam się do wszystkich w/w komentarzy - Mikołaje przecudne, ale postępowanie pań przedszkolanek niestety niepedagogiczne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały pomysł miałaś:) Śliczne mikołaje:)
    A panie są niegrzeczne, powinny dostać rózgę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawdziwy wysyp Mikołajów :)) Śliczne są :))
    Za karę za rok do pań przedszkolanek Mikołaj wcale nie przyjdzie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś mówiono - Pan Bóg nie rychliwy ale sprawiedliwy...

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne Mikołaje - dzieci pewnie skakałyby z radości, gdyby je dostały. A co do zachowania przedszkolanek - brak mi słów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. są śliczne a Panie naprawdę dziwnie się zachowały:/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mikołaje ładne,pewnie dla nie jednego dziecka w tym przedszkolu były by jedynym prezentem.Panie"przedszkolanki"wykazały się bezmiarem swojej głupoty...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Serdecznie zapraszamy do naszego sklepu z rękodziełem, na otwarcie 20% zniżki.

    www.alkatu.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczne Mikolajki, uwielbiam ozdoby swiateczne! :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Sliczne Mikolajki, uwielbiam ozdoby swiateczne! :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszam na czekoladową wymiankę;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.