Obserwatorzy.

niedziela, 8 grudnia 2013

Gwiazdy

                 Bardzo dziękuje za mnóstwo komentarzy pod poprzednim wpisem. Już mi  rozczarowanie trochę przechodzi. Miałam jednak od początku złe  przeczucia. Początkowo chciałam dać mikołajki wnuczkowi ale to jeszcze małe dziecko i pomyślałam sobie, że może  nie chcieć się nimi podzielić z dziećmi zwłaszcza, że widział jak je robię i bardzo mu się podobały. Policzyłam dzieci ,dodałam  opiekunki zrobiłam Mikołajki dla każdego ,włożyłam zawieszki w pudełeczko   na które nakleiłam  gwiazdki i Mikołaja, zaniosłam  w środę do przedszkola osobiście, oddałam  paniom z prośbą o wręczenie ich dzieciom w piątek. Panie były zachwycone  ale miały chyba za dużo czasu na myślenie bo  uznały, że  zawieszki są tak ładne , że lepiej jak zostaną w przedszkolu ( tak jakby dzieci nie zasłużyły na  ładne drobiazgi)  i ozdobią  choinkę . Teoretycznie  będą wtedy cieszyć  wszystkich i  będą wędrować z grupą przedszkolną przez kolejne lata (taką wersje przekazały mojej synowej). Podobno w przedszkolu brak jest ozdób choinkowych choć to stare przedszkole działające od lat ( czyżby ozdoby po Świętach się wyrzucało?)  Niby nic się nie stało, zawieszki   będą cieszyć dzieci  pośrednio  choć nie tak jakbym chciała ale w ten sposób nawet mój wnuczek nie dostał Mikołajka a prezent na zrobienie którego poświęciłam kilka godzin został wykorzystany niezgodnie z moją wolą. Następnym razem  jak będę chciała coś dać dzieciom to sama im rozdam aby mieć pewność, że nie przydadzą się  w jakimś innym celu.
            Dziś pokażę kilka gwiazdek a właściwie gwiazd bo są duże 14-17 cm. Zrobiłam je z białych nici, mocno ukrochmaliłam i zawieszę je na oknach.
 Mogłabym je zanieść do przedszkola ale przecież mają   mikołajki!!! ( to taka drobna złośliwość)


26 komentarzy:

  1. Przepiękne gwiazdki. Pozdrawiamy :). Zapraszamy na alkatu.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne,patrząc na Twoje szydełkowe cuda coraz bardziej żałuje że sama nie umiem szydełkować- bo to istny dar ,tworzyć takie piękne rzeczy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro brakuje ozdób na choinkę, to niech panie w ramach zajęć z dzieciakami zrobią te ozdoby. Dzieci będą miały radochę że coś zrobiły i że wisi to na choince. Ale po co, jak można rzucić dzieciom zabawki niech się zajmą, i z koleżanką poplotkować....
    Gwiazdki piękne, Mikołajki też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm..no rzeczywiście ...też bym była zaskoczona ....niesmak pozostał ...tym bardziej że Panie mogły by same zorganizować wspólną zabawe ...robienie ozdób na choinke
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne gwiazdeczki :)
    Szkoda, że panie przedszkolanki mają problem ze słuchaniem co się do nich mówi... Niech same zabiorą się do pracy, mają parę rączek!
    Pozdrawiam Cię cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba bym się przeszła do tego przedszkola ... te panie potraktowały Twój prezent dla dzieci jako swoją własność - jakim prawem?
    Nieładnie postąpiły, delikatnie mówiąc.

    OdpowiedzUsuń
  7. To jeszcze raz ja :-)
    Gwiazdki piękne - też myślałam Aniu żeby zrobić takie na okno... ale teraz to będzie chyba plagiat?! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tych gwiazdek nie wymyśliłam to jedne z tysięcy wzorów.. Zawieś je na okno , ja jeszcze myślę o zawieszeniu ich na gałązce pod żyrandolem ale mojej drugiej połowie nie podoba się mój pomysł :(

      Usuń
  8. Trochę nieładnie się panie zachowały - jakby nie mogły dać tych mikołajków dzieciom a Ciebie chociażby poprosić o kilka dekoracji specjalnie na ich choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale śliczne! Wspaniałe są te Twoje gwiazdeczki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne gwiazdki. Ja robiłam dekoracje i w oknie i na gałązce pod żyrandolem i całkiem fajnie wyglądało.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. W głowie się nie mieści!!! Wstyd mi za moje koleżanki nauczycielki! Tak się nie robi! A Twój gest był naprawdę wspaniały. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, delikatne . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny pomysł z tymi dużymi gwiazdkami :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne gwiazdeczki:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne gwiazdeczki, a można poprosić o wzór? Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wcale się nie dziwię pochwałom i paniom przedszkolankom.Udane i wyraziste..Sama oddawałam drobne ozdoby,małe choinki do przedszkola i szkoły mojej pociechy.Ginęły ,bo przecież nie potłukły się - plastikowe,ale zadbane.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.