Obserwatorzy.

czwartek, 5 grudnia 2013

Możecie mi zazdrościć

Chciałam  zrobić ładne zdjęcia ale musiałabym czekać na a poprawę pogody aby się pochwalić wygraną  w zabawie u Ody  . Pożyczyłam więc zdjęcie z jej strony ( zajrzyjcie tam jest dużo cudnych rzeczy).
 Możecie mi wszyscy zazdrościć  wygrałam cudną torebkę własnoręcznie filcowaną. Torebka jest duża   (40x30 cm ) ,  ma wszytą podszewkę i zapięcie magnetyczne i jest cudna. Torebkę odebrałam osobiście , wyściskałam  już Odę z wdzięczności , teraz się chwalę na blogu  i dziękuję publicznie. Prawda, że to piękna torebka i jest czego zazdrościć?
Zastanawiam się tylko gdzie ją schować przed przyjazdem świątecznym  mojej córki bo pewnie będzie mnie przekonywać, że torebka idealnie pasuje do jej płaszczyka.







18 komentarzy:

  1. Przepiękna torebka!!! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Schowaj, schowaj Ania! Torebka mam być Twoja! Ja jeszcze chcę ją obejrzeć! Wiem, że Oda robi piękne rzeczy z filcu... :) Gratuluję farta w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna torebka, nam kobietom nigdy ich mało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj! Jest czego zazdrościć! Dla mnie też byłaby idealna! Chowaj ją dla siebie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności torebka. Szkoda, że jest taka wichura, bo już bym do Ciebie jechała żeby ubiec Twoją córcię Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i zazdroszczę, bo to piękna torebka, każda chciałaby mieć taką. Szczęściaro!!! Ja to nigdy nie mam szczęścia w losowaniach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna gratuluje prezentu na Swieta, schowaj jest tylko TWOJA, pa, ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się Aniu, że Ci się torebka podoba :)))))))))))))))))
    A ja dostałam od Ani takie cudne szydełkowe zawieszki - buciki http://tnij.org/72xx Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest prześliczna a najważniejsze, że bardzo oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka zawsze się przyda :-) A nawet jak się nie przyda to fajnie ją mieć, bo może jednak się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  11. torebka jest naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna,stylowa i efektowna.Czy wykonana jest z tzw.gotowanej wełny,czy to jest filc?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już wzdychałam do tej torby, gdy miałaś ją na pasku bocznym...jest obłędna!!!! Nie daj się przekonać!!!! Ja bym jej nie oddała ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. och zazdrościmy! przynajmniej ja :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała wygrana:) Gratuluję:)
    Dziękuję za udział w mojej zabawie i życzę powodzenia w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.