Obserwatorzy.

sobota, 17 marca 2012

Zielono.

Za oknem cieplutko, pojawiają się pierwsze zielone listki. Tak się złożyło, że przyszedł właśnie teraz czas na pokazanie prezentów jakimi się wymieniłyśmy w Zielonej wymiance  zorganizowanej przez Majalena której bardzo dziękuję za trud poświęcony na organizację wymiany.
Moją parą wymiankową była Kre-akcja. Prezenty  jakie otrzymałam są wspaniałe , podziwiajcie proszę  cudny komplet: bransoletka, kolczyki i zawieszka aniołek, całe mnóstwo ślicznych przydasi a i słodkości tez były ( ale się zjadły i wypiły). Bardzo dziękuję za wszystkie prezenty. Takie wymiany zachęcają do zapisywania się na kolejne. To wspaniałe , ze można w ten prosty sposób wymienić się  wytworami naszych rąk.




Pokażę co ja przygotowałam  w Zielonej wymiance. Otóż wysłałam zieloną , szydełkową serwetkę oraz zieloną broszkę w rozmiarze XXL wydzierganą na drutach. Broszka mimo swoich rozmiarów jest leciutka.Oczywiście przygotowałam też całą resztę czyli zielone przydasie i słodkości i  własnoręcznie zrobioną karteczkę.


Ponieważ  z moją parą wymiankową miałyśmy wspaniały kontakt e-mailowy  wiem, że i moje prezenty się spodobały zresztą możecie o tym przeczytać na TU.

2 komentarze:

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.