Obserwatorzy.

niedziela, 17 czerwca 2012

Srebrno-szara sukienka.

Od czasu do czasu pokazuje Wam, ze nie tylko dziergam ale też szyję. Trudno jest  fajnie pokazać ubrania nie mając ani  modelki ani manekina. Ponieważ jednak nie są to rzeczy do sprzedania więc pokażę tak jak umiem. Srebrno- szarą sukienkę uszyłam dla malutkiej , szczuplutkiej panienki.. Model z Burdy 3/2010 z okładki. Sukienka ma wszytą podszewkę a co ważniejsze we wszystkie szwy  środkowej części tzn.  w  gorset  wszyte są fiszbiny. Na właściciele wygląda ona dużo lepiej ale  zgody na publikację zdjęć nie dostałam. Model jest bardzo udany , pięknie eksponuje  szczupłą figurę  no i inne damskie walory. Idealna, elegancka sukienka na lato a uszyta z szlachetnego materiału nada się nawet na dużą uroczystość.

PS. Na właścicielką jeszcze " popracuję" może się zgodzi na jakieś zdjęcie a szycie jest faktycznie porządne. Góra sukienki usztywniona flizeliną , wszyte są w szwach fiszbiny,  cała podszyta jest podszewką i nawet ma cieniutki paseczek wewnątrz sukienki, w pasie  ułatwiający zapinanie długiego zamka z tyłu sukni. Sami widzicie, że  nie zrobię interesu na  swojej pracy bo takie szycie jest czasochłonne nie to co  masówka w Chinach.

8 komentarzy:

  1. Śliczna, szkoda, że modelka się nie zgodziła :( Zawsze przecież można "uciąć" głowę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo miałam napisać ;-). A sukienka piękna i widać, że uszyta porzadnie.

      Usuń
  2. Właścicielka nie musi pokazywać twarzyczki. Sukienka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten model sukienki jest rewelacyjny:)już od dłuższego czasu na niego patrzę...widać,że Tobie wyszła idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje gratulacje.Jest wspaniała.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale za to jaki efekt!Piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i solidna:)Na modelce na pewno wygląda olśniewająco:)))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.