Obserwatorzy.

sobota, 14 lipca 2012

Czerwone broszki bo dalej pada.

Ostatnio były broszki granatowe i niebieskie. Dziś recykling  szmatek ,nici i wełny w kolorze czerwonym. U mnie nie pada ale leje deszcz   więc energetyczny kolor się przyda na poprawę samopoczucia.
Przy okazji chciałabym z satysfakcją  pokazać, że dwie moje broszki zostały ilustracją dla artykułu o trendach na lato 2012  zamieszczonego w Srebrnej Agrafce .  Jedna z  nich to  czerwona broszka z organzy.
Jak widać na trzecim zdjęciu nie zapominam też  o filcowaniu, tym razem na sucho.



14 komentarzy:

  1. Co jedna to ładniejsza!!!!pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne:))))pozdrawiam:0

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta filcowa jest super. Bardzo mi sie podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śledzę te Twoje brochy i widzę, że nawet filcowa się znalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są super, mi podoba się filcowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne broszeczki i jakie różnorodne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne te broszki zwłaszcza pierwsza!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne sa ,pierwsza cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są Twoje broszki :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za udział w moim candy.
    Pozdrawiam!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  11. ta pierwsza brocha jest bardzo oryginalna ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi najbardziej podoba sie ostatnia ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.