Obserwatorzy.

czwartek, 4 października 2012

Kotek

Za oknem listopad , leje od kilku godzin. Taka pogoda ma na mnie zły wpływ , nic mi się nie chce nawet pisać na blogu. Popatrzyłam jednak ile osób mnie odwiedza codziennie i  postanowiłam zwalczyć lenistwo.
W ostatnim  wpisie pokazywałam Wam  co przygotowałam na wymiankę czekoladową. Między innymi był tam brązowy kotek. Zrobienie kotka jest banalnie proste nawet dla początkujących dziewiarek.
Wzór na zrobienie takiego kotka można znaleźć TU. Może komuś się przyda link i  pokusi się o samodzielnie zrobionego kotka. Jest  łatwy  w robocie ale bardzo sympatyczny w razie czego pomogę.
A może chcielibyście takiego kotka w Candy?
A tak na marginesie  powiem, że denerwują mnie  kursy i tutoriale zamieszczone na  blogach gdzie  ktoś opisuje  wykonanie rożnych rzeczy jakby to były jego  pomysł  nie wspominając ani słowa, że  wzory i opisy znalazł w sieci. Dużo buszuję po sieci , zwiedzam mnóstwo stron robótkowych  niekoniecznie polskich.  Ludzie na świecie tworzą prawdziwe cuda  i jak potem znajduję  opis wykonania  ze zdjęciami  na jakimś polskim blogu   to tak sobie myślę : fajnie, że opis jest po polsku tylko dlaczego nie ma odnośnika do strony z której ktoś zaczerpną inspirację. Oj marudzę, marudzę  niech mnie usprawiedliwi paskudna pogoda.


12 komentarzy:

  1. Fajniutki kotek:)O deszczu pomyśl,że jest susza i jest potrzebny:)Zamiast marudzenia proponuję trochę uśmiechu i pomyślenia o czymś przyjemnym.Mnie pomaga:))))))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeuroczy kociak - a ja nigdy jeszcze nie zrobiłam żadnej maskotki...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny mruczuś - jesteś prawdziwą czarodziejką ponieważ wyczarowywujesz z włóczki prawdziwe cudeńka :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka kicia-a pomarudzić czasem to zdrowo...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.