Obserwatorzy.

niedziela, 5 maja 2013

Piracka sukienka.

W poprzednim wpisie była sukienka do pracy.  Grzeczny kolor i fason . Dziś kolejna sukienka  którą udało mi się uszyć w tym tygodniu tym razem wakacyjna. Kupiłam  ten materiał w jednym z SH. Było to nowe bawełniane płótno. Białego materiału było sporo za to czarnego jakaś mała końcówka. Jak zwykle kupiłam w celu " kiedyś się do czegoś przyda".   Niestety jestem uzależniona od kupowania materiałów zwłaszcza  takich o nietypowych wzorach. Potem leżą w szafie a ja się zastanawiam co z nich uszyć. Tym razem materiał długo nie poleżał  bo wymyśliłyśmy z córką  taką oto fikuśną sukienkę na lato Model z Burdy  5/2006. Fason bardzo fajny , sukienka jest dopasowana cięciami i   mimo braku zaszewek leży idealnie na figurze  pomimo całkiem sporego biustu właścicielki. . Dół podszyłam białą podszewką ale też bawełnianą. I w ten sposób powstała "piracka" wersja  letniej sukienki  na upały .  Chyba sympatyczna mimo, że wzór wesoły nie jest.
PS.
Dziś ostatni dzień mojego  konkursu z kolczykami.


5 komentarzy:

  1. Witaj-ale tu pięknie.Pozdrawiam i rozgoszczę się na dłużej.Piękne rzeczy tworzysz.W wolnej chwili zapraszam w odwiedzinki do Dobrych Czasów.J.

    OdpowiedzUsuń
  2. Superancka jakby moje dziecko powiedział :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam po wyróżnienie na http://misiowyzakatek.blogspot.com/2013/05/kolejne-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.