Obserwatorzy.

piątek, 28 czerwca 2013

Łańcuszek przyjemności.

Zapisałam się do zabawy  "Podaj dalej" na blogu J.Dark.W ramach zabawy mogłam sobie wybrać  w jakiej kolorystyce i z jakiej okazji otrzymam dwie kartki robione przez J.Dark.  Poprosiłam o  dwie imieninowe kartki jedną "damską" a drugą "męską" . Ta męska przeznaczona jest dla mojego męża z okazji zbliżających się imienin. Przedstawiam Wam  więc piękne,  eleganckie karteczki jakie otrzymałam , w przesyłce  znalazłam też  pyszne herbatki. Bardzo dziękuje za  śliczne prezenty.



Zgodnie z zasadami  teraz ja powinnam zorganizować  podobna zabawę u siebie. Ogłaszam więc, że poszukuje dwu osób które chciałyby  otrzymać niespodziankę  wykonaną moimi rękami w zamian organizując  akcję Podaj dalej u siebie. Przypominam, że  po otrzymaniu niespodzianki trzeba ogłosić  podobną zabawę u siebie i wysłać w ciągu 365 dni  prezent niespodziankę do dwu osób, które powinny  "Podać dalej". To taki sympatyczny  łańcuszek  obdarowywania się drobnymi prezentami.
Zapraszam do zabawy , obdaruję dwie pierwsze osoby, które  zadeklarują chęć  kontynuowania łańcuszka  podarunkowego..

5 komentarzy:

  1. chętnie zapisuję się do "Podaj Dalej". pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja bym się chętnie zapisała, tylko przeczytałam gdzieś na jednym blogu, że można brać w tym udział tylko 3 razy, czy to prawda? Jeżeli tak to ja już nie mogę wziąć udziału... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też gdzieś o tym czytałam ale jeśli chcesz to zapraszam do zabawy. Podaj mi proszę adres na maila.

      Usuń
    2. Bardzo chętnie, dziękuję maila juz wysłałam :)

      Usuń
  3. śliczny prezent:) a ja mam już na głowię organizację tej zabawy, więc narazie sie wstrzymam, co by się wyrobić:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.