Obserwatorzy.

niedziela, 30 czerwca 2013

Rocznicowe złote Candy.

Jeszcze dwa lata temu myślałam, że prowadzenie bloga nie ma sensu. Kogo mogą obchodzić  moje robótki. Na świecie jest tyle   uzdolnionych osób, które tworzą prawdziwe  cuda , nie mogę się do nich porównywać. A jednak wbrew  wszystkiemu bloga założyłam. Początkowo cieszyłam się jak zajrzało do mnie choć kilka osób na tydzień. A potem świat blogowy mnie wciągnął i zachwycił  i tak niedługo upłyną dwa lata. Napisałam  prawie 300 postów, odwiedziło mnie prawie 65 tys ludzi z całego świata , zostawiliście mi 2500    komentarzy.  Poznałam mnóstwo wspaniałych osób, miałam okazje wymienić moje prace na wasze cudeńka. Czasem wydaje mi się to nieprawdopodobne  a jednak to wszystko  prawda.
Zgodnie z tradycją ogłaszam więc  zabawę   dla wszystkich którzy mnie odwiedzają  Złote Candy.
Nagrody w zabawie będą złote w całości lub w części. Złoty szal- całkiem spory 200x50 cm , czarno- złoty  wisiorek, czerwono złoty kwiatek, złote, małe zawieszki, złote cekiny, złote koraliki, złoty sznureczek, czarno-złota włóczka i co tam jeszcze  złotego uda mi się wyszperać w przydasiach. Będzie jeszcze mała niespodzianka , że było bardziej tajemniczo.Czy będzie złota ? Tego to jeszcze nawet ja nie wiem.


Zapraszam
1) Jeśli chcesz  brać udział w zabawie  zostaw komentarz pod tym postem   z  kolejnym numerem , jeśli chcesz tylko komentować  to nie wstawiaj numeru.
2) Jeśli jesteś posiadaczem bloga to dodaj informację i zdjęcie na swoim blogu z informacją i aktywnym linkiem do zabawy. To akurat warunek konieczny bo chciałabym aby  bawiło się sporo osób.

3) Miło mi również będzie jeśli przyłączysz się do grona moich obserwatorów  ale jeśli nie masz zamiaru mnie odwiedzać po skończeniu rozdawajki to nie musisz bo nie kolekcjonuję obserwatorów.

4) Termin zgłoszenia    ustalam na 1 sierpnia bo to czas urlopów i sporo osób nie zagląda na blogi.

Zgodnie z nowymi trendami ( czyli straszeniem nas konsekwencjami organizowania gier losowych)  po tym terminie " wybiorę"    sobie  ze zgłoszonych osób tą do której wyślę  nagrody. W "wyborze" pomoże mi  tajemniczy Pan "R".
I jeszcze jeden mały warunek  konieczny . W lipcu 2011 roku zamieściłam tylko kilka wpisów , niewiele osób je czytało.Napisz proszę która z moich prac  prezentowanych w lipcu 2011 r.  Ci się podoba? Dla ułatwienia informuję, że w prawym pasku bocznym jest archiwum bloga. Wystarczy tam odszukać 2011 rok i lipiec nie trzeba przekopywać całego bloga .

32 komentarze:

  1. 1. to jestem pierwsza, takiej pamięci to nie mam i trzeba było pogrzebać, dla mnie z lipca 2011 robótką nr 1 są śpiochy dla malucha ze sweterkiem (uwielbiam takie słodziaki)i jeszcze żabka dla miluśińskich,
    A przede wszystkich gratulacje.Teraz czas dopełnić obowiązków.

    OdpowiedzUsuń
  2. tak się składa, że obserwuję Twojego bloga już jakiś czas. Bardzo podobają mi się Twoje prace, i chętnie się nimi inspiruję. Jeśli chodzi o 2011 rok, to wstawiłaś posta z czapeczką "Tygryska".Od razu mi się spodobała, bo chciałabym taką zrobić dla mojego chrześniaka. Posta z informacjami o Twoim Candy zamieściłam na http://wkacie-decoupage.blogspot.com/
    pozdrawiam
    ps. mam numerek 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim serdeczne gratulacje,miałam podobne odczucia przy zakładaniu bloga i okazało się,że była to jedna z lepszych moich decyzji.Jeżeli chodzi o Twoje prace,to podobają mi się wszystkie,dlatego tu regularnie zaglądam,a z tego lipca bardzo zauroczyła mnie ta czerwona róża i żaba z boćkiem też są cudne,pozdrawiam serdecznie i 3 się dopisuję

    OdpowiedzUsuń
  4. 4. Jestem Twoją obserwatorka już od jakiegoś czasu i podziwiam wszystkie Twoje dokonania :-) Z ogromną przyjemnością zgłaszam się więc do zabawy. A z Twoich prac w lipcu 2011 chyba najbardziej podobają mi się te 'dla milusińskich', może dlatego, że sama 'siedzę' w tym temacie :-) Serdecznie pozdrawiam! PS. Zapraszam na Candy u siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. 5. Przypadkiem trafiłam na Twojego bloga . Też miałam podobne obiekcje. Swój założyłam w listopadzie ubiegłego roku. Z Twoich lipcowych prac podobają mi się spodenki, kiedyś podobne robiłam, stąd może sentyment. Robisz fajne rzeczy, dołączam do obserwatorów. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. 6 - spodenki dla niemowlaka są the best
    Będę robiła teraz sweterek i czapeczkę , może zrobię więc i spodenki;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. 6.
    baner umieszczony na http://siubzdziu.blogspot.com/
    na jakież to ciekawe rzeczy się nie trafi w przepastnych przestrzeniach internetu :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wszystko złoto, co sie świeci... ale tu ewidentnie ozłocić nas chcą :D Staję w kolejeczce i ... uprzejmie informuję, że gdyby tajemniczy Pan " R" mnie wylosował, to szaliczek takowy już posiadam w ilości sztuk 2, wiec sceduję dla drugiej osoby, na nagrodę pocieszenia :D
    A z lipcowych 2011 to podobają mi się zawieszki dla milusińskich,w szczególności końskie głowy :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. 9. To i ja spróbuję szczęścia :) Ogromnie spodobały mi się spodenki dla niemowlaczka. Są przecudne :) A i ta zawieszkowa żaba genialna :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. korzystam z zaproszenia i się zapisuję,urzekły mnie zwierzatka

    OdpowiedzUsuń
  11. 11
    zafrapował mnie szal
    info na ocznym pasku w formie pisemnej- może być?
    sweterek dla malucha , pewnie dlatego,że sama na taki choruję, taki letni

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczak jest okrąglutki i puchaty, po prostu słodki! Zapisuję się oczywiście, szczególnie, że w kwestii robótek to mam dwie lewe ręce (posiłkuję się maminymi wytworami, niestety ostatnio zaczęła protestować;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję takich osiągnięć:)Chętnie się ozłocę:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. 14. gratuluję stażu :))) Zapisuję się z chęcią! Spodobały mi się spodenki i sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 15. spróbuję i ja swojego szczęścia. Podobają mi się zwierzątka i komplet niemowlecy

    OdpowiedzUsuń
  16. Pozwoliłam sobie wrzucić info o rozdaniu na mojego bloga konkursowego http://rozdanie.blogspot.com/ Byłabym wdzięczna za wrzucenie banerka i/lub
    polubienie na bloglovin, aby zgłaszać następne zabawy.

    Zapraszam również na moje rozdanie z kosmetykami Mariza http://rozdanie.blogspot.com/2013/07/rozdanie-do-1808.html

    OdpowiedzUsuń
  17. 16 (Ewelina P nie wrzuciła numerka więc nie wiem czy 16 czy 17 :D)
    Sweterek i spodenki dla niemowlaka, zdecydowanie :) takie słodkie!
    Do rozdania i ja się zgłaszam :) baner na gatki-szmatki.blogspot.com. Obserwuję jako Łucka

    OdpowiedzUsuń
  18. 17
    Zapisuję się i ja!
    Najbardziej podobają mi się Twoje broszki.

    OdpowiedzUsuń
  19. 18
    Broszki były fajne, najbardziej ta czerwono czarna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. 19.
    Staję w kolejce. Kocia torba jest cudna.
    Zaraz u siebie wklejam banerek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. 20
    Zgłaszam się
    Baner modelina-to-moje-zycie.blogspot.com
    Najbardziej podobały mi się głowy koni wykonane na szydełku. Są nieziemskie! Uwielbiam konie. Dałabym się pokroić za taką śliczniutką główkę konia. Po prostu brak słów ;D Ma Pani wielki talent, szkoda że tak późno odkryłam Pani bloga, ale to się nadrobi ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. 21.
    I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    Mi spodobały się prace z 19 lipca "Dla milusińskich". Pewnie dlatego, że jedna moja siostrzenica uwielbia konie, a druga młodsza żabki :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej przypadły mi do gustu broszki, bo broszki uwielbiam :)
    obserwuję jako Sabii a baner na blogu
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. 23.
    Z przyjemnością dołączę do zabawy i dziękuję za zaproszenie:) Najbardziej podobają mi się cudeńka dla milusińskich:) Podziwiam Twój talent:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  25. 24. Dziękuję za zaproszenie i udział w moim candy :-) Gratuluję 2 rocznicy i życzę wielu kolejnych :-))) Podobają mi się :żaba i kurczak :-)))

    OdpowiedzUsuń
  26. 25. Z przyjemnościa wezmę udział w zabawie :) i gratuluję rocznicy :)
    Z prac lipcowych najbardziej podoba mi sie żabka.

    OdpowiedzUsuń
  27. 26. Dziękuję za odwiedziny u mnie i za zaproszenie do twojego candy. Chętnie się zapisuję:) Gratuluję rocznicy i życzę wielu twórczych chwil:)
    Z prac lipcowych najbardziej podoba mi się żabka i sweterek.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. numerek 27. Najpierw chciałam pogratulować rocznicy i z chęcią wezmę udział w zabawie. Z lipcowych prac najbardziej podobają mi się zwierzaczki ;) są urocze. Chciałam zaprosić na mój blog http://stokrotka75.blogspot.com/
    Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  29. 28 (albo 29, bo chyba Eva zapomniała numerka wpisać)

    Gratuluję rocznicy. Z Twoich wspomnień najbardziej spodobały mi się broszki. Zapraszam też na moją rozdawajkę. Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. nr 29. Ach ! To i ja się tu zapiszę ! Z początków Twego blogowania spodobały mi się spodenki dla niemowlaka i broszki :))

    OdpowiedzUsuń
  31. 30
    Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.