Obserwatorzy.

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Prezent z innej bajki.

Ostatnio miałam trochę szczęścia w blogowych zabawach o  niektórych już napisałam o innych napisze wkrótce. Dziś o wygranej która nie ma nic wspólnego z rękodziełem.  Na blogu Malinowa Chatka  udało mi się wylosować  Hydrominum -suplement diety usuwający nadmiar wody z organizmu, wspomagający odchudzanie, redukcję celuitu, eliminację toksyn.

 W składzie są wyciągi z roślin : opuncji. zielonej herbaty, pokrzywy , mniszka lekarskiego i winogron. Nie wiem czy preparat będzie skuteczny ale zaszkodzić nikomu nie powinien. Wypróbuję i opiszę wrażenia.
 Dziękuję Malinowej Chatce za prezent.
 Miałam też to szczęście , że zdążyłam zapisać się  do zabawy w Podaj Dalej. Piękne prezenty już do mnie dotarły więc  jeszcze w tym tygodniu ogłoszę zabawę u siebie. Jeśli  chcesz dostać  niespodziankę  zrobioną moimi rękami to  zaglądaj  do mnie.

3 komentarze:

  1. Gratuluję takiego prezentu :) Pomyślę o zakupie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. stosowałam go przez miesiąc, u mnie żadnych efektów... zdecydowanie lepiej zadziałał zjadany codziennie 1 korzonek pietruszki - efekty świetne i mniej chemii ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy prezent:) oby okazał się pożyteczny:))
    gratuluję

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.