Obserwatorzy.

piątek, 21 czerwca 2013

Candy dla pieska.

Ci co zaglądają do mnie   zdążyli już  wyczytać między wierszami, że  opiekuję się wnuczkiem . Wraz z wnuczkiem mam tez pod opieką  uroczego pieska - sierotkę przygarniętą przez syna ze schroniska. Kiedy więc znalazłam  u  Lady Rottweiler Candy  dla pieska to pomyślałam, że warto spróbować szczęścia może los się do Kapsla uśmiechnie. I wyobraźcie sobie, że udało  się  wygrać nam  szarpaka własnoręcznie wykonanego przez  Lady  Rottweiler. Wraz z prezentem dla pieska przyfrunęła też nagroda dla mnie  śliczny komplet  : filcowa broszka i kolczyki i to w dodatku w kolorze jaki wybrałam. Nagroda dla mnie była kompletną niespodzianką więc bardzo mnie ucieszyłam.  Lady Rottweiler bardzo Ci dziękuję  w swoim imieniu  i w imieniu Kapsla. Jeśli chcecie wiedzieć czy szarpak mu się podoba to sami zobaczcie jak go pilnuje.



9 komentarzy:

  1. Gratulacje - super cukierasy :)
    miłego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności!! Gratuluję Ci i serdecznie pozdrawiam, a Kapselkowi przesyłam pogłaski!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna niespodzianka :) Super kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne candy - gratuluje nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuper piesek :) Gratuluje wygranego Candy :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Piesek przesympatyczny.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piesek zadowolony i Ty Aniu też, to najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej, widać, że piesek zadowolony :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak miło patrzeć na zdjęcie Kapselka z szarpaczkiem :D:D Cieszę się, że prezent przypadł Ci do gustu

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.