Obserwatorzy.

wtorek, 18 czerwca 2013

Białe kwiaty i kordonki

Wirtualne  znajomości są bardzo fajne ale  czasem warto spotkać się w realu. Dzięki    temu, że powstały  w moim mieście dwie fantastyczne grupy : szyjąca i dziergająca mam  okazje poznać osobiście   osoby  które dotychczas   były  mi  znane  tylko  wirtualnie. Z jedną z takich osób  czyli   Gosią  udało mi się spotkać w naszym  pięknym  ogrodzie różanym gdzie rośnie ok 10 000 róż w 100 odmianach. Pretekstem do spotkania była  mała wymianka ale mam nadzieję, że nie było to nasze ostatnie spotkanie. Gosia  prowadzi bloga   Szyflada duszy  zapraszam Was do jej romantycznego, bielutkiego świata.

Oto zdjęcia pretekstu do miłego spotkania czyli białe kwiaty które przygotowałam dla Gosi  a które ona ma zamiar sama  ozdobić według własnego gustu  a ich zastosowanie  może kiedyś pokaże na blogu.




Jeśli jesteście ciekawi na co wymieniłam kwiatki to na kolorowe kordonki. I w ten sposób   dostałyśmy obie  potrzebne nam rzeczy a co ważniejsze zawarłyśmy  miłą znajomość. Gosiu  pozdrawiam Cię.
 



13 komentarzy:

  1. ta szydełkowa różyczka mnie ujmuje swoją urodą-jest przecudna

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry. Siedzę u Pani na blogu już prawie godzinę i się przyglądam. Postanowiłem napisać, że robi Pani śliczne prace. Ja zaczynam dopiero z szydełkiem, chociaż lepiej mi chyba wychodzi tworzenie schematów. Bardzo mi się podobają Pani robótki. Całego Pani bloga jeszcze nie przeszedłem, ale nadrobię to za nie tak długo. Bardzo dużo uśmiechów i samych miłych chwil, Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe te kwiatuszki. Mini dzieła sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka ładna ta szydełkowa róża, może udostępniłabyś link jak ją zrobić? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szydełkowa róża jest cuuuudna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kwiatuszki, zwłaszcza ten szydełkowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne kwiatuszki , a ten szydełkowy to już mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje talentu - ja potrafię tylko robić na drutach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kwiatki ale zachwycający jest kwiatek na szydełku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu Ja codziennie patrzę na Twoje kwiatki i nie mogę wyjść z podziwu jakie są cudne. Już niedługo odsłona ich zastosowania. Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten szydełkowy jest zachwycający, może zaprezentowałabyś tutka jak takiego się robi? chyba, że to Twoja słodka tajemnica ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.