Obserwatorzy.

wtorek, 4 czerwca 2013

Spotkanie szyciowe na statku.

Wczoraj odbyło  się  II Szczecińskie Spotkanie Szyciowe ,  w malowniczym miejscu bo na statku zacumowanym na nabrzeżu przy Wałach Chrobrego. Kto  nie był to niech żałuję bo było  fantastycznie. Fotorelacje możecie zobaczyć na naszym wspólnym blogu Spotkanie szyciowe. Wymieniłyśmy się między sobą szmatkami, gazetami, przydasiami i co kto tam jeszcze przyniósł. Za dziećmi biegali wspaniali Tatusiowie a my   integrowałyśmy się gadając o szyciu i nie tylko. Było wesoło i niezwykle sympatycznie, już ustaliłyśmy termin następnego spotkania na które mam nadzieję przyjdzie jeszcze więcej osób. Ze spotkania przytargałam większą torbę niż przyniosłam. Oprócz przydasi : igieł, lamówek, gumek, rączek do torebki i etui dostałam do przejrzenia  stare egzemplarze "Burdy" i gazetki robótkowe.  Jeśli myślicie, że są w nich niemodne ciuszki to zobaczcie ten płaszczyk  z Burdy z 1987 r. !!!!!



Pooglądam , może coś uszyję i przyniosę "Burdy" na następne spotkanie, może przydadzą się następnym osobom. Wędrujące   "Burdy" oddała nam Jolcia na której blog warto zajrzeć bo szyje cudne patchworki.
Oto  mój "łup" wymiankowy,   ja oddałam  niepotrzebne mi materiały i szmatki.
Dziewczyny  dziękuję za  mile spędzone 2 godziny.


6 komentarzy:

  1. Było super! Już się cieszę na następne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie spotkania są genialne - nie ważne czy na północy czy południu Polski :_)

    OdpowiedzUsuń
  3. Było SUPER :) i już dodałam zdjęcie Twoich łupów na bloga SzSz.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna inicjatywa! Nie dość, że integruje osoby z pasją, to jeszcze można się obłowić w "przydasie" :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Było wspaniale!!
    Miło było Ciebie poznać. Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko pozazdrościć takiego spotkania!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.