Obserwatorzy.

niedziela, 2 czerwca 2013

Zabawki dla dzieci.

Dzień Dziecka- moje dzieci to już "stare konie" i prezenty wolą raczej wymierne więc jako Czarna Owca   przygotowałam trochę zabawek dla dzieci z Hospicjum i dla dzieci uchodźców z Czeczenii.  Ponieważ dla dzieciaczków tworzy sporo osób możecie zobaczyć na   ww.  stronie  na FB  ile już Owca wydziergała.  Na spotkania w Piwnicy Kany przychodzi tyle wspaniałych , zakręconych ludzi . Niektórzy dziergają, inni prują , niektórzy tylko  bawią   się naszymi zabawkami   nawiązując z nimi   kontakt emocjonalny ( zobaczcie zdjęcia),  jest fantastyczna atmosfera.
 Oto   zdjęcia  kilku  zabawek które wydziergałam  dla dzieci. Następne pokażę w kolejnym wpisie.  Mam nadzieję, że zabawki przywołają uśmiech na twarzach tych ciężko doświadczonych przez życie  dzieciaczków.

 


21 komentarzy:

  1. Ojej jakie ładne szydełkowe zwierzaki. Najbardziej mi się podoba kotek i sówka. A owieczka którą od Ciebie dostałam cieszy oczka mojej siostrzenicy, jak pięknie sie do niej śmiała :) i jaka zaciekawiona była. Na razie jest za mała aby sie nią bawić ale już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sówka.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam oryginalne pomysły i rękodzieło.. Chodzę po jarmarkach i targach staroci i wyłapuje takie "perełki" ! A jak mi coś wpadnie w oko to "musze to mieć" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prace. Świetnie, ze do mnie trafiłaś, bo dzięki temu, jak trafiłam do Ciebie, dopiero zajrzałam, a już mi sie podoba, zostanę na dłużej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace i jaki wspaniały gest! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zabawki wydziergałaś aż buzia sama do nich się uśmiecha:) Dzieciaczki będą zachwycone - cel wart poświęconego czasu!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczne zabawki, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  8. są śliczne, a sówka skradła moje serce! Wspaniały gest!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super są! Ja próbowałam kiedyś na drutach - robienie zabawek to nie jest łatwa sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz Wielkie Serce !!! Zabawki są naprawdę piękne i ile dobroci w nich ukryte...

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zabawki - szczególnie sówka przypadła mi do serca. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne zabawki :-) Wspaniałości wydziergałaś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do ponownego oddania głosu w ankiecie na temat niespodzianki do CANDY:
    http://rondoart.blogspot.com/2013/06/candy-obietnica.html

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastyczna inicjatywa :)
    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne, kolorowe zabaweczki. I wielkie serducho!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie zabawki są wesołe, kolorowe. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze ;D Szczególnie ta sówka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne te zabawki - super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja mogę podziwiać na żywo, jak Ania w pół godziny tworzy te cuda! :) Spotykamy się u Czarnej Owcy :)

    Ania, skocz do mnie, obejrzeć co szyję "z tego co Tobie niepotrzebne!" :) Dzięki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.