Obserwatorzy.

wtorek, 10 września 2013

Niespodzianka z Candy

Ogłaszając moje Złote Candy obiecałam , że oprócz  złotego szala , złotych drobiazgów i przydasi  będzie też niespodzianka. dla wygranej  osoby.  Lucy z Mazur do której uśmiechnął się los  poprosiła mnie o późniejsze wysłanie nagrody ze względu na  wakacyjny wyjazd. Dlatego też dopiero teraz pokazuję przygotowaną niespodziankę. Wszystko w Złotym Candy mieniło się złotem  tylko niespodzianka   nie jest  złota  ale żółta. To mała torebeczka  z żółtych kwadracików, ozdobiona szydełkowym kwiatkiem, wszyłam w nią żółtą podszewkę , żeby było wygodniej nią używać.

Niespodzianka z Candy


 A tu reszta nagród


10 komentarzy:

  1. Prześliczna torebeczka, taka słoneczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebeczka w sam raz na deszczowe dni. Rozświetli szarzyznę. Bardzo ładna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, słoneczna torebeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna, kolor taki wesoły, w sam raz na pochmurne dni :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W taki dzień jak dzisiaj, prezenty w takich kolorach na pewno wniosą dużo słońca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kolorystyka, torebka bardzo ładna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mnie po wyróżnienie w blogowej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.