Obserwatorzy.

czwartek, 5 września 2013

Kwiatuszkowo- wymiankowo.

Miło mi, że  patchworkowa torebka  tak Wam się spodobała. Postaram się wkrótce opisać jej wykonanie. Dziś  będzie kwiatuszkowo  aby zatrzymać lato jak najdłużej. Jakiś czas temu pokazywałam  już moje malutkie szydełkowe kwiatuszki  . Robiłam je  dla koleżanek które  tworzą karteczki i albumy  w ramach prywatnych wymianek .Pisałam o nich   TU  i TU
Kwiatki spodobały się również  J.Dark   więc wymieniłam się nimi z kolejną osobą która ma zamiar je twórczo wykorzystać. Tym razem kwiatuszki wymieniłam na bransoletkę z zawieszkami. Sami zobaczcie jaka jest śliczna.    J.Dark   dziękuję za wspaniałą wymiankę. Przepraszam, że na zdjęciu nie ma słodkości , które otrzymałam ale przesyłkę otwierałam z wnuczkiem więc cukiereczki nie doczekały się fotografii.
Gdyby ktoś chciał wymienić jakąś moją pracę na coś swojego lub przydasie  to zapraszam do kontaktu. Będzie mi miło jeśli moja praca będzie komuś służyć.

Oto moje kwiatuszki


A tu śliczna bransoletka  którą dostałam.


9 komentarzy:

  1. cudna wymianka ! kwiatuszki są śliczne i na pewno dopełnią kompozycje twórcy ! I bransoletka będzie cieszyć nie raz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomita wymianka.
    Kwiatuszki są piękne a i bransoletka super.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. super wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. i kwiatuszki i bransoletka są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne prace...
    jak się nieco ogarnę to z chęcią poproszę o wymiankę z Tobą :)jeśli się zgodzisz? bo takie kwiatuszki dodają uroku wielu przedmiotom :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodziutkie kwiatuszki!!! Świetna wymianka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również dziękuję za wymiankę! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.