Obserwatorzy.

niedziela, 16 czerwca 2013

Kwiatuszki i koraliki

Odpoczęłam od cywilizacji, internetu, telefonu a nawet  ciepłej wody w kranie. Było  cicho, zielono, rano budziły mnie ptaki , wieczorem żegnały nietoperze. Wróciłam  wyciszona i  wypoczęta. Polecam każdemu  chwile relaksu  w ciszy przy ognisku.
Oczywiście robótki miałam z sobą ale póki co nie są skończone więc dziś   napiszę o   mojej wymianie z Fafarfallą. Ogłosiła ona listę niepotrzebnych jej rzeczy ( zajrzyjcie do niej  jeszcze trochę rzeczy zostało) więc wybrałam kilka drobiazgów i wymieniłam je  na moje prace. I w ten sposób obie jesteśmy zadowolone ja mam nowe koraliki do robótek a Fafarfalla potrzebne jej do kartek i albumów kwiatuszki , koronki i serwetki. w pastelowych kolorach. Dziękuję za wymiankę

Kwiatuszki i koronki, które wysłałam


Koraliki i resztki wełenek które otrzymałam


8 komentarzy:

  1. Piękna wymianka - pędzę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała i śliczna wymianka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, cudowności tworzysz. Wspaniałe rzeczy naprodukowałaś na wymiankę :) A może i ze mną się wymienisz? ;-)) Koralików, nitek, koronek, tasiemek mam całą masę. :))Pozdrawiam Cię serdecznie. Idę oglądać dalej wspaniałości na Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cuda:) swietna wymianka:)
    pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A jakże pożyteczna! Nic nie zalegnie w przepastnych pudłach! Super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała wymianka i śliczne prace :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.