Obserwatorzy.

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Twórzmy rękodzieło bo warto.

Ostatni mój wpis wywołał ogromne zainteresowanie. Dziękuję za wszystkie komentarze i opinie. Spodenki nie  były zrobione na sprzedaż  tylko dla mojego dziecka więc  nie siliłam się na ich wycenę. Chciałam przez  wskazanie ceny pokazać, że warto  zajmować się rękodziełem . Przy odrobinie talentu i wysiłku  można mieć rzeczy  przez innych postrzegane jako luksusowe.  Porównanie  ceny spodenek do zasiłku dla bezrobotnych  ani przeliczanie ich na cenę paliwa  przez jedną z komentujących wydaje mi się nie na miejscu.. Bezrobotni nie zaglądają do galerii szukając dla siebie koronkowych spodenek wiem to po sobie.
Jeśli jednak masz potrzebę posiadania rzeczy pięknych i oryginalnych  to zawsze można zrobić je samemu. Dobrze wykonane rękodzieło może służyć  przez długie lata  a nawet cieszyć następne pokolenia. Moja letnia bluzeczka wykonana z  bawełnianych nici ozdobiona elementami koronki irlandzkiej ma już wiele lat a nadal się podoba nie tylko mnie.





7 komentarzy:

  1. Zgadzam się w 100%
    nie narzekajmy, tylko łapmy za co kto potrafi (szydełko, maszyna, igła...) i twórzmy!!
    przede wszystkim dla siebie :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna bluzeczka :-) Wcale się nie dziwię, że wzbudza zainteresowanie :-)
    Mieszkam w takiej miejscowości, że raczej ludziom się nie chce... A raczej wyśmieją rękodzieło, niż postarają się samemu coś stworzyć. Za to siedzą z piwkiem albo słonecznikiem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim, robiąc coś własnoręcznie, tworzymy coś unikalnego, coś co tylko my mamy. To właśnie ta niepowtarzalność tyle kosztuje. I szkoda, że w naszym kraju tak niewiele osób stać kupić takie rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzeczka oryginalna! Sama kiedyś uszyłam sobie dwie letnie i ozdobiłam haftem richelieu, nie dość, że pięknie się nosiły, to nie mogłam opędzić się od pytać, gdzie można takie kupić. Nigdzie, trzeba zrobić! Masz racje - pięknie wykonane rękodzieło jest niepowtarzalne w swoim uroku i oryginalności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, rękodzieło dobrze wykonane jest na lata, zawsze w modzie, bo rzeczy oryginalne i niepowtarzalne zawsze swoją cenę i zwolenników mają.

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam po odbiór wylosowanki-czekam na adresik

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda co piszesz - własnoręcznie wykonane przedmioty, odzież .. są niepowtarzalne. Bluzeczka piękna. Zapraszam po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.