Obserwatorzy.

wtorek, 17 grudnia 2013

Buciki na prezenciki

Coraz bliżej Święta a ja jak zwykle z robotą " w lesie".   Część świątecznych gości mam już w domu  , część zaraz przyjedzie  na wpisy blogowe raczej czasu nie będę miała. Dziś więc ostatnie ozdoby choinkowe które zdążycie jeszcze spokojnie wykonać jeśli komuś się spodobają. Buciki na prezenciki są  wykonane na szydełku  z akrylowych włóczek w świątecznych kolorach. To zwykłe staromodne kwadraciki  , niektórzy mówią , że babcine. Złożone na pół , zszyte z dwu stron i wykończone wachlarzykiem słupków. Zmieszczą się do nich małe prezenciki lub słodycze.



16 komentarzy:

  1. Jaki ciekawy pomysł, i cukiereczki się do nie zmieszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesłychanie pomysłowe! Jeśli można wykorzystam pomysł :)))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :) Robiłam podobne, ale takie malutkie na choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodkie!!!! Świetne te skarpetki poczyniłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodkie! Czas przed świętami zawsze leci jak oszalały:D

    OdpowiedzUsuń
  6. O, jaki fajny pomysł na wykorzystanie "babcinych kwadratów" :) Świetna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne swiateczne skarpeteczki! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie dziełka poprawiają humorek pewnie lepiej niż moje perłowe ptaszki na choinkę.Radosnego Świętowania i hucznego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne buciki :) Trzy wiszą na mojej choince :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziutkie, wprost idealne na małe prezenciki :) ucieszą nie tylko dzieci ;) Pozdrawiam i życzę wspaniałości, Monika

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne te buciki :D Na pewno dużo subtelniejsze niż te sklepowe masówki ;p

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.