Obserwatorzy.

środa, 11 grudnia 2013

Talizmany

                Miło mi, że wilk się spotkał z ciepłym przyjęciem. Dla zaniepokojonych losem Babci wyjaśniam, że po założeniu kostiumu wnuczek odrobinę zmienił bajkę. W jego wersji wilk jest dobry, Czerwonego Kapturka zjadł tajemniczy pan Be, Babulka czyli ja ocalała a  miły i sympatyczny choć groźny  wilk  tropi niedobrego  pana Be Wyobraźnia dzieci nie zna granic.
        A teraz pochwalę się  miłą  niespodzianką. Zapisałam się na Candy u Annymarii magdy  Niestety los nie był dla mnie łaskawy i nie wgrałam  nagrody. Jednak ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu Ania postanowiła przesłać mi nagrodę pocieszenia. Kiedy pocieszajka do mnie dotarła okazała się  super nagrodą. Dostałam dwa śliczne naszyjnik.Ja nie znam się na kamyczkach ale bardzo lubię naturalne kamienie. Jeden z naszyjników  miał karteczkę stąd wiem , że jest to jaspis krajobrazowy. Drugi naszyjnik karteczki nie miał więc nie wiem z czego jest ale jest równie piękny .

           Miłośnicy talizmanów wierzą, że jaspis uspokaja, odpręża, podbudowuje fizycznie i psychicznie, poprawia atmosferę między ludźmi, a nawet pobudza erotycznie (zwłaszcza żółty i brązowy). Czerwony jaspis sprzyja ponoć racjonalnemu myśleniu i chroni od wrogów.

             Ja w talizmany nie wierzę ale  te piękne naszyjniki ofiarowane mi zupełnie bezinteresownie   umacniają moja wiarę w ludzką dobroć i życzliwość.  Aniu bardzo dziękuje i cieszę sie , że przy okazji zabawy blogowej poznałam tak  miłą  i ciepłą osobę. 
            Naszyjnik już nosiłam ( noszony na skórze jest cudownie ciepły) a do Ani poleciała  malutka niespodzianka ale o tym cicho sza bo dopiero ją wysłałam.


13 komentarzy:

  1. Cudowna pocieszajka!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba są piękne. Nosiłabym z wiarą, że będą chronić od złego:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Oba bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też dostałam od Ani prezenty i równie ładne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ szczęściara z Ciebie - normalnie zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekujue Ci dobra kobietko, ciekawe co to bedzie, ciesze sie jeszcze raz ze spodobaly sie moje dziela, pozdrawiam serdecznie,pa,pa, ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty - może warto uwierzyć w talizmany?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale traf!.Sama nie nosze korali.Pewnie bym przerobiła je na bransoletki,bo już w końcu przestałam mieć ciągle umazane dłonie i zabrałam się z kupno ostatnich prezentów,uszycie nowych firan do kuchni i gawędy internetowe...jak ta.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny prezencik dostałaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten drugi to kaolin

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie pocieszająca pocieszajka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakby tylko od tego zależało szczęście to łuuu... :D Co nie zmienia faktu, że piękne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.