Obserwatorzy.

czwartek, 13 marca 2014

Przy okazji.

           Miło mi, ze spodobały się Wam  turkusowe prezenty przygotowane dla  anette196 Widzę, że z  największym  uznaniem  spotkał się  pasek.  Pasek jest  prosty   , pozostaje tylko znaleźć właściwy materiał do jego zrobienia. Ten turkusowy jest wykonany z płaskiej tasiemki syntetycznej o szerokości ok 1 cm.. Robiony dość ściśle nie wymaga usztywniania . 
         Spodobała się Wam też bransoletka  więc dziś krótka  historia jej powstania. Z czasów  młodzieńczych  mojej córki zostały mi trzy plastikowe bransoletki różowa, zielona i żółta. Z czasów  kariery tanecznej zostały mi  błyszczące kamyczki na taśmie  a kiedyś  od znajomej dostałam   malutkie  resztki włóczek w neonowych kolorach.. Szukając pomysłu na wymiankę  połączyłam te  trzy rzeczy  i powstały   trzy bransoletki : turkusowa, różowa i żółta. Turkusową już widzieliście dziś pokazuję  dwie pozostałe które  powstały przy okazji. Gdyby ktoś chciał je na coś wymienić to zapraszam do kontaktu na maila. Pozostałych zapraszam do przejrzenia szuflad w celu znalezienia pozornie  nie pasujących do siebie rzeczy w celu stworzenia czegoś ciekawego.






9 komentarzy:

  1. Super pomysł na wykorzystanie zalegających przydasi. A i modna ozdoba powstała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze, dla młodych dam (tym młodych duchem też).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i bardzo pomysłowe :) niech żyje recykling :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne energetyczne kolorki! :) Pozdrowionka ślę i miłego weekendu życzę! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobieto, ale Ty jesteś niesamowita! Wszystko potrafisz na tym szydełku wydziergać! Wspaniałe są te bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo i miło, ze mnie dowiedziłą i spodobało ci się.zapraszam, zapraszam-dom stoi otworem. pozdrawiam gorąco z deszczowej dziś belgii-w pełni taki sam mam humor

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne - wyczarowanie z niczego chciało by się rzec :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.