Obserwatorzy.

czwartek, 25 lutego 2016

Wymiana igielnikowa

         Igielników mam w domu kilka, mniejsze, większe,  wiszące, leżące a i tak zdarza mi się porzucić igiełkę  byle gdzie  lub co gorsza wpiąć ją sobie w bluzkę. To  takie niedobre przyzwyczajenie z czasów gdy szyłam więcej ubrań i przy przymiarkach wpinałam igłę we własne ubrania.  Kiedy znalazłam  informację,  że Małgoś 13    organizuje wymiankę igielnikową  pomyślałam sobie, że  warto wzbogacić się w kolejny igielnik  ale  żeby się wzbogacić trzeba coś samemu dać.  Robiłam już kilka różnych igielników  głównie szydełkowych możecie je  zobaczyć w  moich starych wpisach   ale tym razem postanowiłam igielnik uszyć. Miałam w swoich zbiorach haftowaną serwetkę, haft piękny  ale ja nie gustuję w serwetkach  więc przerobiłam ją na igielnik. Dość spory, taki jak sama lubię,  z uchwytem do powieszenia bo wokół maszyny mam powieszonych  kilka  igielników. Osobny na szpilki, osobny na igły, osobny na igły do haftu i wełny. Mam nadzieję, ze spodobał się mojej parze wymiankowej  czyli Akrimdolls


A ja dostałam igielnik od Beatki.   Pięknie uszyty z szydełkowym kwiatuszkiem i drewnianym guzikiem. Beatko dziękuję  igielnik już jest w użyciu., Małgosi dziękuję za organizację wymianki.
 Kto ma ochotę  zobaczyć wszystkie wymiankowe  igielniki to zapraszam  do Małgosi 13    przy okazji można zagłosować na najpiękniejszy.  Konkurs trwa do 27.02.2016.
PS.
Mój igielnik  startuje w dogrywce konkursu!  Głosowanie  TU tylko dziś ( niedziela), głosujcie lub trzymajcie kciuki .

12 komentarzy:

  1. Przepiękne, i jakie praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękne te igielniki!!!! Wspaniała wymianka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwa mi się podobają :) Ja też mam w domu igielniki, ale mój zły nawyk polega na wpinaniu igieł w oparcie fotela lub kanapy :/ Trzeba się bardzo pilnować, żeby komuś nie zrobić krzywdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba przyciągają uwagę :) wymianki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne igielniki :)) Glosik oddalam i Zycze Powodzenia :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że mój igielnik się spodobał :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba są piękne i efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka mała rzecz, nie dosyć, że bardzo przydatna to jaka urocza :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne igielniki.Śliczna dekoracja.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.