Obserwatorzy.

czwartek, 10 listopada 2016

Wymianka trzecia

       Nie  spodziewałam się, że moja zakładka   spotka się z tak dużym zainteresowaniem. W krótkim czasie wymieniłam się  aż z  trzema  osobami.  Miło mi, że moje prace Wam się spodobały. 
Z moich propozycji Akrimeks wybrała  słoneczną poszewkę  oraz była zainteresowana chustą. W zakładce do wymiany  zaproponowałam  dwie chusty:  dużą czarną i małą kolorową. Dużą  wymieniłam z  Pchełką  a małą z Dusią
 Akrimeks  zaproponowałam więc inną cieplutką  chustę   wydzierganą z włóczki Nako Moher Special Ebruli  (10% moheru, 10% wełny , 80%  premium akryl) . Włóczka była cieniowana a do jej wykonania  zużyłam calutki motek 550m . 




Wzór  z zastosowaniem skróconych rzędów znalazłam w czeluściach internetu. Kształt chusty  jest trochę dziwny , chusta wyszła  bardzo długa bo prawie 250 m  ale niezbyt szeroka. W sam raz do omotania  na szyi.

 

Włóczkę  dostałam w prezencie, chustę  robiłam dla siebie ale jak już skończyłam to przypomniałam sobie, że chustę  cieniowaną  w podobnym zestawie kolorystycznym to ja już mam i to nawet w komplecie z czapką. Beż żalu  wymieniłam wiec tą kolejną na coś innego.
Chustę i powłoczkę ponieważ były gotowe wysłałam natychmiast   umawiając się  na wymianę na  pudełeczko  ozdobione decoupage zrobione specjalnie dla mnie. Jak  pudełeczko "się zrobi" to zaraz się nim pochwalę.


W  miłej korespondencji  jaką prowadziłyśmy zaproponowałam też   ewentualną dalszą współpracę. Akrimeks poprosiła mnie abym spełniła marzenie jej synka  i zrobiła dla niego czapkę, szalik i maskotkę  ale nie takie zwykłe lecz  miały być to Pokemony a właściwie jeden szczególnie ukochany. Prośbę spełniłam ,  synek podobno zadowolony ale  o tym to może następnym razem napiszę.
Zapraszam nieustannie Wymień sie ze mną  jeśli nie znajdziesz tam nic  gotowego  co chciałabyś wymienić to zawsze możesz  do mnie napisać  z propozycją , jeśli dam rade spełnię Twoje życzenia.

PS
Nazwa wzoru  chusty  to  Nimphalidea

16 komentarzy:

  1. Chusta jest piękna! Cudnie zrobiona. Poduszkę widziałam i też bardzo mi się podobała.
    Przepiękny wzór.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana Aneczko jeszcze raz Ci dziękuję :) chustę noszę na każde wyjście z domu, bo akurat mam torebkę w tych kolorach, więc mi idealnie pasuje :) a poszewka jest urocza - ten kwiat jak z bajki :) z kolei druga paczuszka dla chłopców, to już całkiem majstersztyk :) fenomenalnie zrobiłaś te pokemony :)
    ja w poniedziałek wybieram się na pocztę, więc spodziewaj się paczkonosza w przyszłym tygodniu :)
    dużo zdrówka życzę i trochę ciepła wysyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta Nimphalidea - ten wzór rzeczywiście tworzy "dziwny" kształt, ale jest piękny! Też zrobiłam sobie taką kiedyś:))
    Fajna taka Wymianka!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, cuda! mam ochote na wymiankę z Toboą baaardzo, ale to już chyba po nowym roku się odezwę..... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aleez Cuuudna !!! :))) Piekne kolorki i do tego ten wzorek :))) A czy moglabys sie schematem podzielic Aniu ?? Nie wiem czy jestem w stanie mu podolac ,ale z checia bym sprobowala :))) Cuuudenka Kochana Tworzysz !!! :))) Pozdrawiam Cie cieplutko !!! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna chusta. Kolorki zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu! Wspaniała wymianka, Piękną tą chustę i tę poduszkę wysłałaś obie te rzeczy są Cudowne - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh wonderful!
    happy weekend Crissi

    OdpowiedzUsuń
  9. Poduszka skradła moje serce. Jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta wymiana jest super, może i ja się skuszę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne prace.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna wymianka, wspaniałe rzeczy i ciekawa jestem dedykowanego pudełeczka :) fajnie jest spełniać marzenia dzieci :) a jakiego pokemona robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna wymianka :) Mnie się marzy Nimfa, ale ciągle podchodzę do niej jak pies do jeża. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczna jest ta poducha. Człowiekowi od razu uśmiech się na twarzy pojawia widząc takiego słonecznego kwiatuszka. Zaciekawiłaś mnie bardzo pokemonkową wymianką :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.