Obserwatorzy.

wtorek, 1 sierpnia 2017

Zielono mi

Zawsze gdy zdarzy się coś złego  dobry los szykuje mi jakiś malutkie pocieszenie.  O nieszczęściu  jeszcze nie jestem  gotowa napisać ale  pochwalę się pocieszajką.
Zapisałam się  do zabawy  u SmaszKi   i udało mi się wygrać wspaniałe nagrody którymi  teraz się chwalę.


Smaszka była tak miła, że dołożyła do mojej wygranej dodatkowe włóczki.  Mam teraz  zieloniutki zestaw i pozostaje mi tylko  wymyślić jakiś nowy projekt.
Bardzo dziękuję na prezenty  i zapraszam wszystkich do odwiedzenia bloga Smaszki
i podziwiania tego co ona tworzy.



5 komentarzy:

  1. Piekne prezenciki Aniu dostalas :)) Pozdrawiam Cie cieplutko i Zycze duuzo powodow do tego ,abys sie usmiechala !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu! Wspaniały prezent otrzymałaś - Pozdrawiam Cieplutko i wszystkiego dobrego Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Wspaniałe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezent!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.