Obserwatorzy.

czwartek, 19 kwietnia 2018

Trochę szczęścia.

        Szczęście trzeba mieć aby wygrać w blogowych zabawach. Jak znajdę  trochę leniwego czasu to buszuję po Waszych blogach  zapisując się czasem do proponowanych zabaw. Tym razem trafiłam do Tereski  i udało mi się wygrać  niespodziankę. Teresa   była  tak miła, że  pozwoliła mi nawet zasugerować co też bym chciała dostać z jej prac. Wyszperałam na blogu śliczne wstążkowe gwiazdki i poprosiłam o  jedną z nich. Wyczytałam na blogu , że przygotowała je na kiermasz ale nie wszystkie się  sprzedały więc pomyślałam sobie, że może jedna  się  jej uchowała  specjalnie dla mnie. 
       Paczuszka przybyła a w niej  aż 2 gwiazdki , śliczny misterny magnes jajeczko oraz kilka innych użytecznych i słodkich niespodzianek. Teresko bardzo dziękuję za prezenty,   są śliczne.



3 komentarze:

  1. Urocze podarki. To fakt, ze trzeba mieć sporo szczęścia aby udało się wygrać w blogowych zabawach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuudowne prezenciki Aniu dostalas :))) Pozdrawiam Cie cieplutko Kochana !!! :))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.