Obserwatorzy.

piątek, 25 maja 2018

Czas na stare ażury

Chyba mamy lato bo wiosna się gdzieś zagubiła przynajmniej u mnie , "prawie" nad morzem. Wszędzie susza, gorąco , słonecznie,  zupełnie jak w lipcu a nie maju. Z zimowego płaszczyka wskoczyłam  prawie  od razu w krótki rękawek. Wyciągnęłam  stare ażurowe , bawełniane bluzeczki. Może już trochę przyciasne ale co tam  skoro je lubię,  mam ich sporo a  wiadomo robione ręcznie to tzw. "wieczne" . Prane ręcznie, dziergane z porządnych nici  nie chcą się  zniszczyć a w moim wieku gonienie za modą  już sobie odpuściłam.


9 komentarzy:

  1. Aniu! Nie ważne że nie modne , Ważne że dobrze się w tym czujesz, Bluzeczka Ażurowa jest bardzo ładna - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bluzeczka, lubię taki styl - lekki i elegancki, jak dla mnie zawsze na czasie. Pozdrawiam Aniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale nie widać po niej, że stara - całkiem na czasie, ślicznie zrobiona!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wykonana i ponadczasowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna bluzeczka Aniu :)) I szczerze teraz tez w takich dziewczyny chodza :)) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna bluzeczka, u nas w tym roku też tak było. No cóż mamy 2 pory roku xD Lato i Zimę

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.