Obserwatorzy.

czwartek, 17 maja 2018

Koniec sezonu.

      Komunie dopiero się zaczęły  a to oznacza koniec sezonu na dzierganie  torebek, wianków , rękawiczek,. stroików itp.  Chyba wraca moda na ręcznie wykonane koronki bo w tym roku wyjątkowo  dużo wydziergałam komunijnych dodatków. Pisząc dużo  mam na myśli  po kilka sztuk bo takie też są moje możliwości  robienia  i znalezienia chętnych na moje koronki.
Co roku staram się wydziergać coś nowego bo ja to raczej jestem indywidualistką i nie przepadam, za powielaniem prac w wielu takich samych egzemplarzach nawet  jeśli są wzór jest fantastyczny. Dawno temu zaczęłam od torebek  i mitenek.    W zeszłym roku  zmotywowana  zrobiłam wianek, w tym roku  kolejny wzór wianka i rękawiczki  na jeden palec. 
Kto nie trafił wcześniej na mój blog wszystko może zobaczyć tu  Komunijne dodatki
  Staram się  indywidualizować moje prace , zmieniać  wzory, nici, ozdoby , dodawać,  odejmować, dopasowywać. Powstają prace niby takie same ale jednak inne. Sezon zakończony  mam teraz czas pomyśleć co by tu jeszcze  mogło ucieszyć  komunijne  dziewczynki i ich Mamy. Może jakieś pomysły mi podrzucicie?


 


11 komentarzy:

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.