Obserwatorzy.

poniedziałek, 15 października 2018

Słoneczne pożegnanie lata.

         Za oknem widać jesień., choć jest ciepło to jednak liście już kolorowe i lecą, lecą... Czas wrócić do domku, do ciepłego kącika z włóczkami, szmatkami, szydełkami itp. niezbędnymi do życia rzeczami. Przez wakacje   dziergałam niewiele, bo to i gorąco było  i wyjazdów dużo a i zdrowie trochę musiałam podreperować.  Zupełnie jednak szydełka nie porzuciłam.
         Słoneczną torebkę zrobiłam w środku lata. Jest wydziergana szydełkiem  z resztek  włóczek w słonecznych, żółtych i pomarańczowych kolorach . Włóczki były różne jeśli chodzi o skład i grubość. Starając się zachować  mniej więcej jednakową grubość   torebki jedne paski  dziergałam  z 2 nitek a super cienkie nawet z  8.  Starałam się dodawać nowe nitki stopniowo aby torebka nie była w paski ale raczej cieniowana.



Torebka mieści zeszyt A4 więc jest całkiem spora , nie wszyłam do niej podszewki bo chciałam aby była ażurowa, a wzór jest dość ścisły więc nie powinnam zgubić zawartości.


  Dodałam   zapięcie na kolorowy chwościk  , drugi  chwościk przyczepiłam do rączki.


        

        Zużyłam  na nią  same resztki  pozostałe mi po innych robótkach jestem więc zadowolona, że zużyłam trochę kłębuszków zostawionych  nie wiadomo po co czyli tzw."przydasi". Muszę powiedzieć, że mniejszych i większych resztek zebrało mi się tyle, że  zaczyna mnie to przytłaczać. Posegregowane kolorami, zapakowane w woreczki   zajmują mi mnóstwo miejsca i  nie pozwalają z czystym sumieniem kupować nowych włóczek. Mam nadzieję, że jesienią i zimą zmobilizuję się do  wymyślenia sposobu na ich pozbycie się.  Nie zapakuję resztek włóczek  do worka i nie wyrzucę więc pozostanie mi dziergać  tylko  co to też mogłoby być?    Robiłam już z resztek kwiatki, zakładki, okładki , teraz torebkę Co robicie z resztek może mi podpowiecie?





8 komentarzy:

  1. Aniu! Prześliczna jest ta torebka, te kolory bardzo ładnie są dobrane - Pozdrawiam Cieplutko
    A z resztek można zrobić narzutę na fotel :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torebka.
    Ja z resztek zrobiłam poduszki i serwety na balkon. Wesoło jest teraz na moim balkonie.

    OdpowiedzUsuń
  3. super torebka,gratuluje pomyslu i talentu,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna torebka, super wzór.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie wyszło to cieniowanie i bardzo piękny pomysł na resztki :) poszewki na poduszki to jest chyba najlepszy patent na resztówki i torby też, ew. serwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna torba! Kolory świetnie zgrane! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna. Aż przywołuje letnie wspomnienia. Torebek nigdy za wiele.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej ale optymistyczna torebka :), takie ma piękne kolorki.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.