Obserwatorzy.

piątek, 19 października 2018

15 czapek

        Czapek nie lubię , pisałam to już niejednokrotnie. Zawsze przed zimą obiecuję sobie ani jednej czapki więcej nie zrobię. Ostatnio policzyłam te które mam i wyszło mi 15 sztuk. Wprawdzie nosze góra 2-3 sztuki ale to nie powód aby produkować następne.

Zawsze jednak znajdzie się dobry pretekst aby pominąć zdrowy rozsądek i zrobić kolejne nakrycie głowy. Tym razem świetnym powodem  była  ta oto chusta.



        Wydziergana z cieniowanej włóczki której za wiele nie było ale  tak bardzo mi się podobała, że zaryzykowałam  dzierganie nie mając pewności, czy aby jej nie zabraknie  na chustę.  Musiałam modyfikować wzór aby  starczyło na  chustę z wykończeniem.

       Po skończeniu  robótki okazało się, że zostało mi odrobinę włóczki.  Było jej tak mało , że  czapki nie dało się zrobić do kompletu. Czapka jest więc w włóczki innego koloru  a resztkę  cieniowanej wykorzystałam do zrobienia  oszukanego warkocza a ostatnie skrawki włóczki wplotłam w czapkę.



Włóczki nie zostało mi nic ani kawałeczka. Problem jest tylko taki, że chustę lubię i noszę a   czy będę nosić czapkę to jeszcze zobaczymy.




10 komentarzy:

  1. Aniu! Chusta jest Wspaniała, Czapka również jest ładna. Pewnie jak będzie mroźna zima to ją ubierzesz - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. chusta jest piękna, a co do czapki to też myślę, że jak się zrobi chłodniej to się przyda :) napisałam do Ciebie maila Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna chusta i piekna czapka,gratuluje talentu

    OdpowiedzUsuń
  4. PIekna chusta, a czapka bardzo pomysłowa i myślę że sie przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny komplet, chusta prześwietna!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna chusta:)))czapek też nie lubię:)mam całe dwie,ale zakładam je w ostateczności:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny komplet. Ja lubię czapki, i co roku kupuję 2-3 nowe i 2-3 zgubię xD bilans co roku na zero xD

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że mnie odwiedziłaś/łeś . Dziękuję za każdy komentarz.